En diktators ord....

Ubon

Forumveteran
Läs hela tråden, innan Du gör din bedömning,

Solos: s tråd, Ev: tråd.....

This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors.

Därmed är jag "modererad"

Tror nog jag avvaktar med nya inlägg,

passar på att tacka läsarna som med "tryck", närmare 40.000, så nog borde det vara
någon som gillat, Ubon bygger en Farm...

Bygget på farmen går vidare enligt min plan,

ha det gott, Ubon

Läs hela tråden, innan Du gör din bedömning,

Solos: s tråd, Ev: tråd.....

This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors.

Därmed är jag "modererad"

Tror nog jag avvaktar med nya inlägg,

passar på att tacka läsarna som med "tryck", närmare 40.000, så nog borde det vara
någon som gillat, Ubon bygger en Farm...

Bygget på farmen går vidare enligt min plan,

ha det gott, Ubon
Før vilken gång i ordningen, jækligt stora krokodiltårar på dig och dom verkar rinna ofta.
Du kan vara jäkligt tyken mot folk i dina inlägg men när du får dig en fot tillbaks så skall du sluta skriva, alla dina innlägg skall raderas, bla. bla. bla. Som en liten bortskämd sketunge, "din tråd har fått 40.000 klick du borde ha specialbehandling eller vad"??
Men men är ju inte första gången och säkert inte sista!
Lipsill, nu var det ju iofs. att du blev modererad, men låter ju samma när du får lite mothugg i någon tråd.
Verkar som du får var sarkastik och uppkäftig i någon tråd men jäklar om det blir lite mothugg då skall det lipas och lämnas och raderas!

Jag vet inte varför du har blivit modererad, förmodligen ett olämpligt ord. Det är inget som jag eller någon annan har orsakat i varje fall.

Japp , och jag vet inte varför jag blir påhackad av dig Ubon , jag vill dig inget ont , ibland är tonen lite hård här , kanske för att man endast ser en text vilket inte alltid visar hur mycket eller litet den personen är upprörd ..

Men som sagt ,lite måste man ju ta , inte alltför trevlig i alla inlägg du heller .
Fö. intressant med din tråd om farmen .. Kör på bara .

Japp , och jag vet inte varför jag blir påhackad av dig Ubon , jag vill dig inget ont , ibland är tonen lite hård här , kanske för att man endast ser en text vilket inte alltid visar hur mycket eller litet den personen är upprörd ..

Men som sagt ,lite måste man ju ta , inte alltför trevlig i alla inlägg du heller .
Fö. intressant med din tråd om farmen .. Kör på bara .

Håller absolut med, kör på med en intressant tråd. Men skriv när Du är nykter och korrekturläs innan Du skickar och tänk på att vi inte vet vad Du tänkte när Du skrev, vi bara läser vad Du faktiskt skrivit.....

Här känner jag att jag nog behöver komplettera ovanstående inlägg med en skön själs bekännelse. Det var så att för några år sedan skrev jag ett inlägg där jag tyckte mig raljera lite kul med en kompis inlägg. Jätteskoj. Då.
När jag dagen efter såg vad jag faktiskt skrivit, insåg jag att det här är dumt, plumpt, oförskämt och sannolikt förtal av åtalbart slag. Vad jag tänkt och vad jag faktiskt skrivit var helt olika saker!

Återstod bara att förbehållslöst be om ursäkt, med ödmjuk förklaring. Ursäkten godtogs, vi är fortfarande vänner. Men det hade varit bra mycket bättre om jag tänkt efter före, innan jag tryckte på "svara"!
Skriver man utan korrekturläsning och eftertanke, står man alltid risken att det dunkelt tänkta blir det dunkelt skrivna och vem f-n vill vara "dunkel"?

Här känner jag att jag nog behöver komplettera ovanstående inlägg med en skön själs bekännelse. Det var så att för några år sedan skrev jag ett inlägg där jag tyckte mig raljera lite kul med en kompis inlägg. Jätteskoj. Då.
När jag dagen efter såg vad jag faktiskt skrivit, insåg jag att det här är dumt, plumpt, oförskämt och sannolikt förtal av åtalbart slag. Vad jag tänkt och vad jag faktiskt skrivit var helt olika saker!

Återstod bara att förbehållslöst be om ursäkt, med ödmjuk förklaring. Ursäkten godtogs, vi är fortfarande vänner. Men det hade varit bra mycket bättre om jag tänkt efter före, innan jag tryckte på "svara"!
Skriver man utan korrekturläsning och eftertanke, står man alltid risken att det dunkelt tänkta blir det dunkelt skrivna och vem f-n vill vara "dunkel"?
Så sant, riktiga visdomsord. Kanske bra att andas innan man svarar ibland.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
3 K
Anonymius
A
A
Svar
0
Visningar