En liten fisketråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

Birger LKPG

Gäst
Hej du arnold och tack kycklingen,det kan vi ta över en öl eller något om vi träffas men du kan få se lite skryt :-[

Några av dom :D :D

ok.jpg

Vi fiskar Gös i en sjö som heter Järnlunden,Där vi har våran sommarstuga, pers på gös är 6250g,det våre trevligt med en mini träff ;D ;D

ön.jpg

ön 3.jpg

ön 4.jpg

Vad gött det där såg ut då :D ...... mitt rekord på gös är 5,5 kg , och det var på bottenmete med död löja.

Vi ska nog inte spamma sönder denna tråd med fiske vi får öppna en ny :police:

En liten fiske tråd

Arnold och jag har ju funnit varan med fiske så öppnar en tråd här om det är OK

Vad gott detta är ny rökt borre med en kall Carlsberg + en jamare :thumbsup:

rök.jpg

rök1.jpg

Det där är vad man kan kalla livskvalitet ..... och röken finns förstås vid sommarstugan ???
Det fiske som är det mest ultimata för mig är flugfiske .... vi har en egen klubbsjö här i krokarna.

Härliga bilder!!! Fler önskas! Karma utdelas genast. Dock tar jag mig friheten att flytta den till ordet är fritt / Gazton

Flugfiske har jag bara provat på ett par gånger tycker det är svårt,var iväg med jobbet och dom hade fixat en instruktör ?? så då gick det skapligt fast fick ingen fisk :'(

Helt klart man längtar till våren när man ser goa fiskebilder ..... om det bara kan bli lite mildare , så man kan ut och angla o pimpla lite.
Har blivit lite känslig för blåsten på gamla da´r ..... men man tar med en korvtermos , full med Bullens Pilsnerkorv och varmt kaffe och det är inte att leka med :p

Som tur är så har jag träffat en tjej som tycker om att fiska både sommar som vinter

IMGP0024.jpg

pimpel.jpg

Har nån av er fiskat i Thailand nån gång?
Jag har aldrig gjort det men hade tanken för länge sen att ta med mej ett metspö när jag var i Chiang Mai och såg thailändarna sitta och fiska i kanalen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp