En vagabond i Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Ska sparka igång en bildtråd här .... och den utspelar sig på den tiden när man fortfarande hade ett förhållande med gumman där nere.

Efter en lång och jobbig flygresa så var det skönt att komma till Bangkok och ta in på hotell.

Visa bilaga 5651

TACKAR ,TACKAR !!!!!

Hinner ett par till innan jag klappar ihop för idag.

Och som vanligt när man anländer ska det hälsas på syskon och släktingar.
En som försörjer sig på att sy shoppingbagar.

Visa bilaga 5657

Bra jobbat Arnold, fortsätt så, jag älskar bilder ifrån vardagen, bilder som skildrar människors dagliga liv.

Turistbilder kan kvitta, Grand Palace kan man se på nätet. Karma på väg :thumbsup:

Mvh Peter :wai:

A.L.

Kanon bilder av livet för en thai, gillar utsikten, hahaha!!! Det gäller som du säger att inte ha för höga krav, men vad går inte och dölja med ett par stabila pilsner... Jo-Be

Karma kommer... Karma levererat...

Vi är nog ganska likasinnade insayt ..... är inte mycket för vykortsbilder jag heller ..... framför allt att inte lägga in dom på ett forum där man nästan är helt säker på att dom flesta har sett alla turistfällor.
Jag vill hellre att det ska vara en intressant och spännande reseberättelse :D

_________________________________________________________________________________

Helt sant som du skriver Jo-Be ..... efter några magborstare så struntar man i utsikten ..... då vill man ta hela världen i famn ändå ;D

Det var dags att åka upp till Khon Kaen ..... och det var en färd på 40 mil på ett pickupflak.
Det monteras en soffa , och läggs ut en skön madrass på flaket så att man får det riktigt behagligt ..... dessutom får man lite nack- och fotmassage av gumman på vägen upp , och det gjorde ju inte saken sämre 8)

Visa bilaga 5753

Ska skynda mig och lägga in lite bilder , så att tråden inte hamnar i Teknikforumet ;D ;D ;D
Kör vidare ett tag och lägger in bilder som jag tidigare har gjort ..... törs inte börja dribbla med något nytt nu , för då får dom förbereda en sängplats på hispan åt mig :-\

Vi har nu kommit upp till Khon Kaen ..... där damens föräldrar bor .... och resan dit gick helt smärtfritt..... tycker faktist det var ganska mysigt att åka på flaket :)

Visa bilaga 5759

Visa bilaga 5761

Visa bilaga 5763

"Arnold Layne " sa:
Ska skynda mig och lägga in lite bilder , så att tråden inte hamnar i Teknikforumet ;D ;D ;D
Kör vidare ett tag och lägger in bilder som jag tidigare har gjort ..... törs inte börja dribbla med något nytt nu , för då får dom förbereda en sängplats på hispan åt mig :-\

Vi har nu kommit upp till Khon Kaen ..... där damens föräldrar bor .... och resan dit gick helt smärtfritt..... tycker faktist det var ganska mysigt att åka på flaket :)

Ja, den var bra Arnold, humor har du. Ja här får man vara jävligt snabb bland de här herrarna för här går det undan, ibland hinner man inte ens att göra ett inlägg föränn de har svarat på det, det bara blinkar rött hela tiden"det är någon som hunnit före vill du posta"

Nä vi skall skärpa oss, inga mer sidospår nu i din tråd. Tack för bilderna, mer bilder vill vi se!!!!

Så vässa uploaden så att inte ämnet spårar ur ;D ;D ;D

Mvh Peter :wai:

Ingen som helst fara ..... brukar kunna vara lika god kålsupare jag ochså :angel: ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp