Engelska lärare via TEFLCorp.com

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Någon som vet om deras 4 veckors kurs är bra väg in eller om man åker på en nitlott att betala 10 000 kr?

Finns så många tefl kurser och ingen aning vilka som är seriösa osv så vore skoj om någon med lite koll kunde ge mig lite vägledning.

Åker ner den 20 aug och hoppas på lärarjobb utan någon speciell erfarenhet, kanske det dumaste jag gjort i mitt liv vi får se =)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Isan Lover Thailand sänker kunskapskraven i engelska på lärarutbildningen. Thailändska Nyheter 37
P Att lära sig engelska i thaiskola Språkhörnan 4
A Thailand, falang inte språka engelska Allmänt thailandforum 58
jp Engelska böcker för Thai Språkhörnan 1
B Thailändare fruktar engelska språket vid inträde till Asean Community (AC) Thailändska Nyheter 11
Jo-Be Nyheter från thailändska tidningar (Jo-Be citerar nyheter på engelska) Thailändska Nyheter 308
B Resetips Använd "enkel engelska" för att kommunicera i Thailand Rätt och fel i Thailand samt tips 1
B Undervisa i Engelska Allmänt thailandforum 1
Jo-Be Jo-Be citerar thailändska väderprognoser (på engelska) Allmänt thailandforum 0
mackes Bra översättning (transkibering) mellan Thai och engelska Språkhörnan 7
P engelska språket Allmänt thailandforum 13
R Skicka SMS på Engelska till en Thai mobil Allmänt thailandforum 3
A Thailändarnas namn på engelska ligalag! Språkhörnan 6
W SV: Mobiltelefon med manualer på både Thai och Engelska Allmänt thailandforum 0
A Engelska lektioner i Nong Khai ? Allmänt thailandforum 0
Isan Lover Razzia mot utländska lärare i Mukdahan med lyckligt slut. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Thailändska lärare hårt skuldsatta. Thailändska Nyheter 3
R Söker lärare i thai Uppsala Språkhörnan 0
A Lärare i thailändska Allmänt thailandforum 0
Birger Lärare i Thai, Vaggeryd Allmänt thailandforum 1
J Lärare i Vietnamesiska Allmänt thailandforum 0
Oldslope Boka biljetter via ambassaden Thailändskt reseforum 39
Isan Lover All internettrafik via fri Wi-Fi måste lagras i 90 dagar. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Immigration uppmanar till fortsatt angiveri via telefonnummer 1178. Expat i Thailand 1
Matt82 Påminnelse via SMS om visum Thailändska Nyheter 0
A Visarun via Nong Kai Uppehållstillstånd och visum mm 18
thaikonsult Ansökan om visum via ombud hos VFS Global i Bangkok. Uppehållstillstånd och visum mm 0
Kycklingen Nu har det blivit lättare att ladda upp bilder via mobilen Allmänt thailandforum 12
S Handla Thai livsmedel via näthandel Matprat (Thailändska köket) 15
thaikonsult Min sida för dig som ansökt om uppehållstillstånd via migrationsverkets webbplats Uppehållstillstånd och visum mm 3
thaikonsult Ansöka om arbetstillstånd via Migrationsverkets e-tjänst. Uppehållstillstånd och visum mm 0
thaikonsult Kolla "min sida" när du söker uppehållstillstånd via internet. Uppehållstillstånd och visum mm 0
driftern Köpa via nätet från TH Allmänt thailandforum 0
R Svensk TV i Thailand via Slingbox Teknikrelaterat 27
R Bli underrättad via e-post vid svar på ämnen Ordet är fritt 2
G Svensk TV via internet i Thailand Allmänt thailandforum 13
A Uttal och betoning via hjälpmedel Språkhörnan 10
janptr Surfa billigt via mobilen i Thailand Thailändskt reseforum 1
A Thailänsk Radio via nätet Thailändsk kultur och traditioner 0
A Internet via mobilen i Thailand Allmänt thailandforum 0
G 14 ThaiTV +21 Radiokanaler via internet... Släng parabolen! Thailändsk kultur och traditioner 1

Liknande trådar

Topp