Er det kvinnen som er sjefen i Thailand ??

Hvem er sjefen i parforhald med Thai-farang ?? . Vi er så forskjellige i veremåten både Thai og Farang . En farang som er svärt sjalu , han vil ha kontroll på kona både natt og dag . Det er mange historier om farangen som kontrolerer kona si mens han er i Norden og hon i Thailand . Det fins både god og vond sjalusi . Den gode handler om at man er intresert av hva partneren holder på med og anser det som hyggelig at partneren får den oppmerksomhet . Den vonde sjalusien forer til att man fremstår manipulerende kravstor og kontrolerende .

Ja det är bra, tror jag. Har fått för mig att kvinnor är mindre korrumperade än män men kanske har fel.
På kontor är det nog ofta kvinnor, eller mycket kvinnliga män som är chefer, särskilt på mellannivå men ibland även på högre nivåer.
För länge sedan var det nog mer motstånd mot kvinnor på högre befattningar, särskilt om de kom från Isaan men tror inte det är särskilt omfattande längre.

/ SatanG

Hvem er sjefen i parforhald med Thai-farang ?? . Vi er så forskjellige i veremåten både Thai og Farang . En farang som er svärt sjalu , han vil ha kontroll på kona både natt og dag . Det er mange historier om farangen som kontrolerer kona si mens han er i Norden og hon i Thailand . Det fins både god og vond sjalusi . Den gode handler om at man er intresert av hva partneren holder på med og anser det som hyggelig at partneren får den oppmerksomhet . Den vonde sjalusien forer til att man fremstår manipulerende kravstor og kontrolerende .

Vem som bestämmer är frugan om du frågar mig.
Frågar man henne så är det jag.
I ett normalt förhållande bestämmer väl bägge, beror lite på vad det handlar om också.

/ SatanG

Ja det är bra, tror jag. Har fått för mig att kvinnor är mindre korrumperade än män men kanske har fel.
På kontor är det nog ofta kvinnor, eller mycket kvinnliga män som är chefer, särskilt på mellannivå men ibland även på högre nivåer.
För länge sedan var det nog mer motstånd mot kvinnor på högre befattningar, särskilt om de kom från Isaan men tror inte det är särskilt omfattande längre.

/ SatanG
Hej

Jag håller med helt och önskar att vi fick fler kvinnor på ledande positioner, mindre korrumperade, mer lyhörda, tar färre risker, tänker efter före, chansar mindre, har mig veterligen aldrig startat några krig.

Mvh isan lover

Hej

Jag håller med helt och önskar att vi fick fler kvinnor på ledande positioner, mindre korrumperade, mer lyhörda, tar färre risker, tänker efter före, chansar mindre, har mig veterligen aldrig startat några krig.

Mvh isan lover
Margaret Thacher startade säkert nåt krig.
Jag tror inte på mindre korumperade, på immigration Jomtien iaf är det stor del kvinliga chefer, den delen som beslutar om 1 års extension har jag bara sett kvinnor och kvinliga chefer och själv sett hur dom tar pengar under bordet.
Dock kanske dom slinker under radarn pga naivitet från sådana som dig.
Hört tjejer när man var i tonnåren säga att det finns inget värre än tjejer när det gäller att manipulera, skapa intriger etc etc.
Nog många kärringar som rycker i trådarna hos världens manliga ledare.

Hej

Mvh isan lover

De kvinnor som har tagit sig till dessa positioner är inte de mest timida varelserna.
Kvinnliga chefer brukar inte vara direkt omtyckta. Verkar vara en massa intriger och en massa trams på de arbetsplatserna.

Förövrigt så är det väl ganska få manliga chefer som startar krig. Personligen så känner jag ingen.

Margaret Thacher startade säkert nåt krig.
Jag tror inte på mindre korumperade, på immigration Jomtien iaf är det stor del kvinliga chefer, den delen som beslutar om 1 års extension har jag bara sett kvinnor och kvinliga chefer och själv sett hur dom tar pengar under bordet.
Dock kanske dom slinker under radarn pga naivitet från sådana som dig.
Hört tjejer när man var i tonnåren säga att det finns inget värre än tjejer när det gäller att manipulera, skapa intriger etc etc.
Nog många kärringar som rycker i trådarna hos världens manliga ledare.
Hej

Ja det skulle kunna vara Thatcher då, men ser man tillbaka på historien så ligger nog män bakom 99% av alla krig.

Mvh isan lover

De kvinnor som har tagit sig till dessa positioner är inte de mest timida varelserna.
Kvinnliga chefer brukar inte vara direkt omtyckta. Verkar vara en massa intriger och en massa trams på de arbetsplatserna.

Förövrigt så är det väl ganska få manliga chefer som startar krig. Personligen så känner jag ingen.
Vi har ovanligt många kvinnor på jobbet med chefs positioner, det är lite som du skriver.
Intriger, visa sig duktiga inför sin manliga chef, går nästan över lik för att visa sig duktiga.
Visar inga mänskliga känslor.
Precis som dom tror att dom är bättre chefer om dom är hårda.

Vi har ovanligt många kvinnor på jobbet med chefs positioner, det är lite som du skriver.
Intriger, visa sig duktiga inför sin manliga chef, går nästan över lik för att visa sig duktiga.
Vi hade 2 kvinnor ombord på ena båten jag vikarierade 2022.
Höll ju på att bryta ut världskrig mellan dom 2 ombord på samma båt i 4 veckor.
Intriger, baktaleri, stod öppet och skällde ut varann.
Sen kom det en 3dje tjej ombord då blev det 2 mot en.

Vi hade 2 kvinnor ombord på ena båten jag vikarierade 2022.
Höll ju på att bryta ut världskrig mellan dom 2 ombord på samma båt i 4 veckor.
Intriger, baktaleri, stod öppet och skällde ut varann.
Sen kom det en 3dje tjej ombord då blev det 2 mot en.
Jag känner igen det

Ja, det verkar stämma rätt bra.
Har själv bara haft bra kvinnliga chefer, men då är det ganska mansdominerade arbetsplatser

Kvinnliga poliser är oftast dom svåraste att ha att göra med.

I alla fall i Sverige.

BTT

Kvinnliga poliser är oftast dom svåraste att ha att göra med.

I alla fall i Sverige.

BTT
Och arga kan de bli.
Jag sa till en kvinnlig snut som stoppade mig för alkoholtest att du ska inte få nöjet att sätta dit mig för alkohol i kroppen, helvete hon blev så arg att jag trodde att hon skulle ta fram puffran men jag bara log.

Och arga kan de bli.
Jag sa till en kvinnlig snut som stoppade mig för alkoholtest att du ska inte få nöjet att sätta dit mig för alkohol i kroppen, helvete hon blev så arg att jag trodde att hon skulle ta fram puffran men jag bara log.

Jag råkade ut för två fina kvinnliga poliser för några år sedan.

Skulle köra och besiktiga bilen några dagar efter att tiden gått ut och det hade blivit körförbud på bilen men inte vid körning till och ifrån besiktningen.
Så jag blev stoppad och den ena tjejen tog fram sin mobil och gick runt och fotograferade bilen både fram och bak medan den andra letade igenom både framsätet och baksätet.
Till sist frågade den ena tjejen om jag kunde visa besiktningstiden.
Jag frågade då henne varför dom letade igenom hela bilen och fick till svar att det var på grund av körförbudet:)))

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp