Farfar körde sitt barnbarn på biltaket.

 
Om någon undrar så var detta ett svar på ett kräk som kallade mej för det finaste en kvinna har men ibland används av sk männ att förnedra, ja ni förstår nog,
Kunde inte ta bort kommentaren så därför denna förklaring

Samtliga admins o moderatorer är inte inloggade just nu, men vi alla har tillgång till att se vad som skrevs och jag personligen tycker inte det var ett ok inlägg.
 
Egentligen så skall man inte blanda sig i .. Men sitter med en kalsongfylla så blandar mig i ,, Jonas e en go kille o tillför mycket , Sen om man kallar någon för kräk eller f ordet , Själv hade jag blivit mer förbannad för o bli kallad kräk för det luktar så mycket värre. O va f@n detta e ju ett forum,, Men visst köper moddsens regler men tänk till , Skillnad på troll o de som levererar på ett forum .
Nu ligger detta inte i rätt tråd , Men Iaf släpp bojan på Jonas...
 
Egentligen så skall man inte blanda sig i .. Men sitter med en kalsongfylla så blandar mig i ,, Jonas e en go kille o tillför mycket , Sen om man kallar någon för kräk eller f ordet , Själv hade jag blivit mer förbannad för o bli kallad kräk för det luktar så mycket värre. O va f@n detta e ju ett forum,, Men visst köper moddsens regler men tänk till , Skillnad på troll o de som levererar på ett forum .
Nu ligger detta inte i rätt tråd , Men Iaf släpp bojan på Jonas...
Ja, varför ska allt vara så jävla trevligt för? Då blir det bara tråkigt.

Jag blir påhoppad, men vem bryr sig. Tycker d e roligt när d e fart på. Och vissa ser man dirket när det har tagits ett par drinkar. Börjar med att man tjänar MILJARRRRDERRRR o sen efter ett par drinkar till så är det attack! Jag tycker det är kul, även om det är tragiskt att man ska ha Thaisnack som ända roliga sällskap när man är ute och RULLAR HATT

Jag är ganska tråkig för att man märker inte på mig när jag har tagit mig ett par drinkar.
 
Egentligen så skall man inte blanda sig i .. Men sitter med en kalsongfylla så blandar mig i ,, Jonas e en go kille o tillför mycket , Sen om man kallar någon för kräk eller f ordet , Själv hade jag blivit mer förbannad för o bli kallad kräk för det luktar så mycket värre. O va f@n detta e ju ett forum,, Men visst köper moddsens regler men tänk till , Skillnad på troll o de som levererar på ett forum .
Nu ligger detta inte i rätt tråd , Men Iaf släpp bojan på Jonas...
Hur man än ser på det så är det inte okey att skriva så fula ord om folk. Jag såg inte detta förrän nu på morgonen och blev riktigt ledsen. Men jag håller helt med om bedömningen, det har kommit tveksamma inlägg tidigare. Vi hoppas verkligen att @PanPan tar detta på rätt sätt och kommer tillbaka med förnyade krafter om en månad.
 
Detta med att vara moderator måste vara ett av de svåraste jobben som finna.

Uppmuntra diskussion och debatt...
Hålla en jämn nivå...
Vissa vill ha högt till tak andra vill ha hård reglering... vad moddarna än gör får de kritik från något läger.

TS har alltid haft en tydlig linje där få dumheter slinker igenom... vill man ha riktig lekstuga finns det andra lämpligare forum för det.

Jag gillar @PanPan, han bjuder på sig själv och delar med sig av sitt liv. Att han ibland brusar upp och säger olämpliga saker hör till hans natur och personlighet. Det har vi med åren lärt oss. Då är en tillrättavisning på sin plats. Även om jag kan tycka att straffet är väl hårt... då han till 99% är positiv för forumet.

Även om måttstocken är densamma så har vi ju alla ett "fortroendekapital" att ta av. Visa skribenter kommer bara med skitinlägg, kritik, tjafs osv... dessa är lätta att tillrättavisa och stänga av, ingen saknar dem.

@PanPan som ger så mycket och är så öppen med både glädje och sorg från sitt liv... ja, han har ett "kapital" att ta av. Han förstår att det var fel det han skrev....

#free@panpan
 
morn, detta med att kalla folk för det ena eller andra, jag står för att jag skrev att den som kallade mej f-ordet är ett kräk,
kräk är man också om man kallar folk för otrevliga ord gömd bakom tangentbordet, man ska använda samma språk som man använder face to face
 
morn, detta med att kalla folk för det ena eller andra, jag står för att jag skrev att den som kallade mej f-ordet är ett kräk,
kräk är man också om man kallar folk för otrevliga ord gömd bakom tangentbordet, man ska använda samma språk som man använder face to face

Är det bättre att kalla folk för kräk än fitta?
Är väl lika illa, båda är nedvärderande och förminskande. Att olika personer har olika värdering av orden må så vara.

Face-to-face säger du... du känner inte @PanPan så väl hör jag. Han hade inte haft några som helst problem att säga det face-to-face med dig om ni hade haft samma diskussion IRL.

Nu kan vi avsluta detta ämne, då @PanPan sitter i utvisningsbåset och inte kan bemöta eller svara på påståenden ocg frågor.
 
morn, detta med att kalla folk för det ena eller andra, jag står för att jag skrev att den som kallade mej f-ordet är ett kräk,
kräk är man också om man kallar folk för otrevliga ord gömd bakom tangentbordet, man ska använda samma språk som man använder face to face

Hej

Har förståelse för att du inte accepterade det du blev kallad, dessutom i mina ögon utan anledning.

Mvh isan lover
 
Detta med att vara moderator måste vara ett av de svåraste jobben som finna.

Uppmuntra diskussion och debatt...
Hålla en jämn nivå...
Vissa vill ha högt till tak andra vill ha hård reglering... vad moddarna än gör får de kritik från något läger.

TS har alltid haft en tydlig linje där få dumheter slinker igenom... vill man ha riktig lekstuga finns det andra lämpligare forum för det.

Jag gillar @PanPan, han bjuder på sig själv och delar med sig av sitt liv. Att han ibland brusar upp och säger olämpliga saker hör till hans natur och personlighet. Det har vi med åren lärt oss. Då är en tillrättavisning på sin plats. Även om jag kan tycka att straffet är väl hårt... då han till 99% är positiv för forumet.

Även om måttstocken är densamma så har vi ju alla ett "fortroendekapital" att ta av. Visa skribenter kommer bara med skitinlägg, kritik, tjafs osv... dessa är lätta att tillrättavisa och stänga av, ingen saknar dem.

@PanPan som ger så mycket och är så öppen med både glädje och sorg från sitt liv... ja, han har ett "kapital" att ta av. Han förstår att det var fel det han skrev....

#free@panpan

Åhhh! Du din......vulva?!
 
Detta med att vara moderator måste vara ett av de svåraste jobben som finna.

Uppmuntra diskussion och debatt...
Hålla en jämn nivå...
Vissa vill ha högt till tak andra vill ha hård reglering... vad moddarna än gör får de kritik från något läger.

TS har alltid haft en tydlig linje där få dumheter slinker igenom... vill man ha riktig lekstuga finns det andra lämpligare forum för det.

Jag gillar @PanPan, han bjuder på sig själv och delar med sig av sitt liv. Att han ibland brusar upp och säger olämpliga saker hör till hans natur och personlighet. Det har vi med åren lärt oss. Då är en tillrättavisning på sin plats. Även om jag kan tycka att straffet är väl hårt... då han till 99% är positiv för forumet.

Även om måttstocken är densamma så har vi ju alla ett "fortroendekapital" att ta av. Visa skribenter kommer bara med skitinlägg, kritik, tjafs osv... dessa är lätta att tillrättavisa och stänga av, ingen saknar dem.

@PanPan som ger så mycket och är så öppen med både glädje och sorg från sitt liv... ja, han har ett "kapital" att ta av. Han förstår att det var fel det han skrev....

#free@panpan
Ja kan väl bara hålla med. Jag Tycker om att följ honom, Kan bli lite iritted i bland när han hoppa r på IL.
Men vi som varit med ett tag vet ju när han tagit några vinare Då skriver han annorlunda.

Men när hästen härjade tog det år innan något radikalt hände.

Tycker det inte finns substans i att stänga av honom en månad, en vecka OK.

Men berörd medlem kan ju yttra sig ang straffet är rimligt eller ej.

Hade det varit en ny medlem OK
 
Detta med att vara moderator måste vara ett av de svåraste jobben som finna.

Uppmuntra diskussion och debatt...
Hålla en jämn nivå...
Vissa vill ha högt till tak andra vill ha hård reglering... vad moddarna än gör får de kritik från något läger.

TS har alltid haft en tydlig linje där få dumheter slinker igenom... vill man ha riktig lekstuga finns det andra lämpligare forum för det.

Jag gillar @PanPan, han bjuder på sig själv och delar med sig av sitt liv. Att han ibland brusar upp och säger olämpliga saker hör till hans natur och personlighet. Det har vi med åren lärt oss. Då är en tillrättavisning på sin plats. Även om jag kan tycka att straffet är väl hårt... då han till 99% är positiv för forumet.

Även om måttstocken är densamma så har vi ju alla ett "fortroendekapital" att ta av. Visa skribenter kommer bara med skitinlägg, kritik, tjafs osv... dessa är lätta att tillrättavisa och stänga av, ingen saknar dem.

@PanPan som ger så mycket och är så öppen med både glädje och sorg från sitt liv... ja, han har ett "kapital" att ta av. Han förstår att det var fel det han skrev....

#free@panpan
#free@panpan.
Låt honom svettas i 1 vecka med bara havregrynsgröt
 
Ja kan väl bara hålla med. Jag Tycker om att följ honom, Kan bli lite iritted i bland när han hoppa r på IL.
Men vi som varit med ett tag vet ju när han tagit några vinare Då skriver han annorlunda.

Men när hästen härjade tog det år innan något radikalt hände.

Tycker det inte finns substans i att stänga av honom en månad, en vecka OK.

Men berörd medlem kan ju yttra sig ang straffet är rimligt eller ej.

Hade det varit en ny medlem OK
håller med om en vecka,
men att skylla på spriten håller inte tycker jag, spriten förstärker bara vad man har inombords tx är man en bråkstake så brukar det bli etter värre med sprit i kroppen,
detta var vad vederbörande kommenterade med att kalla mej f-ordet (vi kan nog ta varann i hand jag har gjort lika, dessutom sprungit ifatt tåget å hoppat på i farten när jag gick på yrkesskola i staden)
vilken normal människa kan kommentera/svara med att kalla mej för fi--a? helt obegripligt
 
Tackar för era åsikter och inlägg ang panpan.

Som admin/moderator ska man vara rättvis så i detta fallet är det inte lätt. En som han ger och bidrar mer än många andra.
Men det är fortfarande inte ok att skriva för honom eller någon annan som han gjorde.

Så om avstängningen blir som det är sagt eller vi halverar tiden får vi diskutera oss sinsemellan.
Eller om det blir en vecka som det föreslagits här.

Vi återkommer.
 
Tackar för era åsikter och inlägg ang panpan.

Som admin/moderator ska man vara rättvis så i detta fallet är det inte lätt. En som han ger och bidrar mer än många andra.
Men det är fortfarande inte ok att skriva för honom eller någon annan som han gjorde.

Så om avstängningen blir som det är sagt eller vi halverar tiden får vi diskutera oss sinsemellan.
Eller om det blir en vecka som det föreslagits här.

Vi återkommer.
Hej

Vilka regler gäller för mig? E jag poppis? Finns det nån mätare på det? Så man kan se hur långt man kan ta ut svängarna.
 
Hej

Vilka regler gäller för mig? E jag poppis? Finns det nån mätare på det? Så man kan se hur långt man kan ta ut svängarna.
Svarar trots att jag bara tillhör fotfolket 555 ta ut svängarna lika som i vanligt samtal som en hyfsad medborgare,nu har ju bäst före gått ut men för 40 år sedan hade nog det blivet en snoksmäll om någon kallat mej fi--a , i dag bara ignorera och gå därifrån och utesluta från vidare bekantskap, vist kan/ska man kunna ha olika uppfattning om saker men kan man inte hålla en hövlig ton är det väl bättre att blädra vidare
 
 
 
Tillbaka
Topp