A
Anonym
Gäst
Fick email idag ifrån Thailand. Våra vänner som vi träffade på koh Samui förra sommaren är tillbaka på en fem veckors resa.
De skriver att de har det toppen och att vädret är skapligt, att de haft endast några regniga dagar och att de får en regnskur fram på eftermiddagen och
jag blir så avundsjuk, jag blir så avundsjuk.....
Våra släktingar har också varit nere fast de höll till i Ao Nang och var helnöjda. De har väl varit hemma ca tio dagar och jag känner spontant
att jag något annat år också ska åka ner under regnperioden. Jag har varit i Thailand i oktober, november, februari, mars, juni och juli och jag har varit helnöjd varje resa.
Är det så att det regnar eller blåser för mycket på ett ställe ja då kan man ju styra om kosan.
När tycker du det är bäst i Thailand?
Vore kul att höra hur andra gör...
Jag har flera gånger fått frågan - Varför reser ni till Thailand på sommaren, dit ska man ju åka på vintern
och då svarar jag
hade jag inte tyckt att det varit bra så hade jag inte åkt.
Jag tycker det är toppen på koh Samui på sommaren och koh Lanta på vintern.
ha re gött
Marianne

De skriver att de har det toppen och att vädret är skapligt, att de haft endast några regniga dagar och att de får en regnskur fram på eftermiddagen och
jag blir så avundsjuk, jag blir så avundsjuk.....
Våra släktingar har också varit nere fast de höll till i Ao Nang och var helnöjda. De har väl varit hemma ca tio dagar och jag känner spontant
att jag något annat år också ska åka ner under regnperioden. Jag har varit i Thailand i oktober, november, februari, mars, juni och juli och jag har varit helnöjd varje resa.
Är det så att det regnar eller blåser för mycket på ett ställe ja då kan man ju styra om kosan.
När tycker du det är bäst i Thailand?
Vore kul att höra hur andra gör...
Jag har flera gånger fått frågan - Varför reser ni till Thailand på sommaren, dit ska man ju åka på vintern
och då svarar jag
hade jag inte tyckt att det varit bra så hade jag inte åkt.
Jag tycker det är toppen på koh Samui på sommaren och koh Lanta på vintern.
ha re gött
Marianne