Filmtips i Coronatider!

 
Jag får ints thepiratebay.org att funka. Vad skall ja göra. Sitter här i England har ingen netflix heller. Spelar civilization och age of empires men det är inget kul när man varvar den 5-6 gånger
 
Är ju själv en gammal filmsamlare av Italiensk film. Då var man inte gammal med sina Italienska Western VHS i hyllan. Kanske 14-15 år.

Som inbiten spaghettiwestern samlare ska man ju givetvis ha sett:

1. Den, gode, den onde, den fule

Så vanlig och finns överallt att köpa, men vilket mästerverk.

2. Trinty - Djävulens högra hand

Ahhhh, är ju förälskad i Terence Hill.

3. Trinity- Klipper till igen

Terence hill igen :love_transparent:

4. Blindman

Nog den mest konstiga filmen jag sett men en blind hjälte, haha

5. Django

Originalet från 1966. Franco Nero passar som rollen.
 
Gone Girl måste ju rekommenderas. Ogillar ju drama i sig, men en spännande drama.
 
Hej
Inte filmtips, men Pestens tid i bokformat, läsa liggandes på rygg.
Somnar du krossas du av denna tegelsten. Tar inte corona dig, så gör Stephen King det...

Eller Pesten av Nobelpristagaren Albert Camus. Samma här, tar inte corona dig, så dör du här av uttråknad..
Mvh
 
Thailand har lagt in gamla thailändska mästerverk att se gratis nu under karantänen för den som är intresserad.


/ SatanG
 
Jag får ints thepiratebay.org att funka. Vad skall ja göra. Sitter här i England har ingen netflix heller. Spelar civilization och age of empires men det är inget kul när man varvar den 5-6 gånger
Skaffa IPTV och lägg i mobilen plus en hdmi kabel och en Chromecast så funkar det nästan alltid att koppla mobilen till hotell tv.
Global iptv är billigast och enligt grannen som har dom helt ok. 850 sek/år
 
 
 
Tillbaka
Topp