Finnair 5287:-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

b-tung

Gäst
Finnarna har en trevlig drive under vissa perioder 5287:- inkl skatter Tyvärr fel datum för mig :(

Resorna blir ju bara billigare och billigare och då kanske man lättare kan ta en kortare resa till paradiset. 8)

Har bolat med Thai 6800 + skatt avresa 30/12 hemresa öppen men jag valde 27/1

Faktiskt det bästa Thaipriset under högsäsong på 10år

F. You

Har flugit med Finnair några ggr och det var okey. Att mellanlanda i gamla hemlandet och få en rökpaus .. men när jag landade i Bangkok så gjorde inte min resväska det. Inga problem..sånt händer. Efter 8-10dgr kom väskan till Bang Bao, Koh Chang. Vänligt nog så hade Aitor på Why Not guesthouse betalat taxin från Trat. Ca. 800 bath. Helt okey så långt. Nu till kritiken; Jag hade ingen lust att köpa tel.kort för en massa bath för att ringa Finnair för att redogöra för mina extrakostnader( köpa lite kläder, medicin,sandaler, taxi, mm)och inte tid heller så jag tänkte: det får jag ordna när jag kommer hem.
Det gick så där. Var för sent ute.. tyvärr du får ingen ersättning. Punkt slut

"changtattoo-09 " sa:
Har flugit med Finnair några ggr och det var okey. Att mellanlanda i gamla hemlandet och få en rökpaus .. men när jag landade i Bangkok så gjorde inte min resväska det. Inga problem..sånt händer. Efter 8-10dgr kom väskan till Bang Bao, Koh Chang. Vänligt nog så hade Aitor på Why Not guesthouse betalat taxin från Trat. Ca. 800 bath. Helt okey så långt. Nu till kritiken; Jag hade ingen lust att köpa tel.kort för en massa bath för att ringa Finnair för att redogöra för mina extrakostnader( köpa lite kläder, medicin,sandaler, taxi, mm)och inte tid heller så jag tänkte: det får jag ordna när jag kommer hem.
Det gick så där. Var för sent ute.. tyvärr du får ingen ersättning. Punkt slut

Bor man som jag i södra sverige, ska upp för omlastning och spendera tid i väntsal med dyr förplägnad äter ett lägre pris upp sig själv, sen lång restid.
De priser man går ut med i reklamen gäller bara norrut, från sydsverige blir det billigaste alternativet, förplägnad och transfertid inräknat, direktflyg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp