Finns det någon som vill berätta lite om Phuket?

A

Anonym

Gäst
Heejsan
nån som vill berätta något om phuket?
Kanske berätta om något du gjort där eller nåt roligt ställe, nån bra resturang??
jaa, i stort sett om vad som helst, bara det handlar om phuket så!

Jag fortsätter på denna tråden, gunnarg du är nog den som har mest erfarenhet ifrån Phuket så vad kan man göra där förutom stranden?
Jag tänker lite på Phuket town. Det ska finnas ett stort varuhus där, är det stort?
Mycket shopping för en kvinna? Hur är priserna där? Kan du rekommendera något annat som man kan göra där?

Det stora varuhuset i Phuket town heter Robinson och strax utanför ligger Central Festival och Big C och Lotus.Jag bor I Rassada.Är det något speciellt du är intresserad av kan du skicka mig ett PM.

Översvämningar i Nai yang många evakuerade
11822412_837916782971212_982909183797439707_n.jpg

Nu är det uppemot en meter högt vattenstånd på gatorna i Nai yang och marin polisen gör sig klar för att hjälpa folk
1439296135_1-org.jpg

Mina första stapplande steg i Thailand satte jag på Phuket i februari 1994. Det var efter en rundresa i Singapore och Malaysia, det blev en tvåveckors avslutning på Karon Beach. Föga anade man då vilka förbindelser man skulle få med det underbara landet 15 år senare när jag träffade frugan. Ett underbart land med ett underbart folk på det stora hela.

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
2 K
Anonym
A
H
Svar
25
Visningar