Finns det något bättre forum om Thailand?

 
Finns många på facebook som man får sakliga svar av Inte som den sandlådan det är här
 
Är du med i några thailands forum på facebook så du vet Finns många bra forum där som handlar om thailand och då hela thailand
 
Vad jag kan se avhandlas hela Thailand här. Facebook är bara sk*t. Jag är kanske en stenskalle men sådan är jag.
 
Är du med i några thailands forum på facebook så du vet Finns många bra forum där som handlar om thailand och då hela thailand
Jag har FB och är med i 3 grupper där som handlar om Thailand. Jag skriver inte mycket men tycker att en del intressanta ämnen dyker upp som man kan läsa.
 
Jag har något Facebook konto, men brukar aldrig vara inne,dock hoppade jag in när en före detta arbets polare fyllde år för ett tag sen, fick något mail där det stod att jag hade över 500 obesvarade inlägg, så om deras Thailands forum är bra eller inte kan jag inte svara på
 
Det går ju inte att ge något universalt svar på om det finns något bättre forum om Thailand, men man ska nog ha i åtanke att det är vi alla som skriver här som är forumet. Med goda intentioner och var och ens strävan att skriva så att folk kan trivas, så finns det förutsättningar för en lyckad och trivsam träffpunkt. :)
 
Det går ju inte att ge något universalt svar på om det finns något bättre forum om Thailand, men man ska nog ha i åtanke att det är vi alla som skriver här som är forumet. Med goda intentioner och var och ens strävan att skriva så att folk kan trivas, så finns det förutsättningar för en lyckad och trivsam träffpunkt. :)
Kunde inte ha skrivit det bättre :)
 
Det går ju inte att ge något universalt svar på om det finns något bättre forum om Thailand, men man ska nog ha i åtanke att det är vi alla som skriver här som är forumet. Med goda intentioner och var och ens strävan att skriva så att folk kan trivas, så finns det förutsättningar för en lyckad och trivsam träffpunkt. :)
Ja, alla och allt kan inte passa alla utan olika forum eller annan media har olika inriktningar.

Man är där som man finner sig bäst. Det är ju helt okey att blanda, inget hindrar ju någon att delta i andra forum,kan ju tvärtom ge större bredd, ett forum kan ju inte täcka allt. För min egen del är ja dålig på att skriva. Det beror på att jag i nuläget inte direkt har något att skriva.

Alltid lättare när man befinner sig i Thailand att skriva något men jag läser och tycker nog att det är hyfsat bra bredd på detta forum och många kunniga skribenter.

Blir det språkinlägg, blir jag ju genast mer aktiv, alltid roligt att lära sig något när det gäller det.

Är ju också lite spänd på vad vår gode derPanzer menar, han är ju ofta lite dunkel och ogripbar ibland, förklaring kommer kanske
 
För övrigt anser jag att Facebook ska stängas. (Fritt efter Cato d ä i den gamla romerska senaten). Han ansåg att Karthago skulle förstöras och avslutade alla sina tal med detta krav.
 
För övrigt anser jag att Facebook ska stängas. (Fritt efter Cato d ä i den gamla romerska senaten). Han ansåg att Karthago skulle förstöras och avslutade alla sina tal med detta krav.
Om du inte är med på facebook och inte på några sidor där som handlar om Thailand Hur kan du då säga att dom inte är bättre ???????
 
Jag är med i flera FB grupper och tycker då inte det är bättre då på FB rullar bara inläggen på, i ett forum kan du leta upp det du är intresserad av eller ställa din frågatt i tråd som behandlar ämnet, skall du leta upp en fråga på fb får du scrolla och hoppas den ligger där ;)
 
Går hur bra som helst att söka efter vad som helst i dom grupperna Behöver inte alls scrolla Bara skriva in vad du söker så kommer det ju upp Är ju samma här då du går in på en sida så måste du ju sitta och scrolla hela för att hitta det svaret du letar efter så ingen skillnad alls Jag tycker dom jag är med i fb ger mig mycket mera än allt det sandlåde kriget som är här
 
Måste först säga att jag lämnat detta forum som medlem men läser ganska ofta. Man kan ju undra varför jag då lämnade?

Anledningen till min sorti var följande. Några medlemmar har en väldigt negativt ton och ett tag blev det bara för mycket. När någon skriver och berättar om sina val av plats och typ av boende så blir dom ibland näst intill idiot förklarade. Jag gillar inte den inställningen. Vi är olika individer och gör olika val. Jag tycker det är väldigt intressant att läsa vad andra gjort, gör och få inspiration från det.

Självklart skall man uttrycka sin ställning i frågan men gör det med respekt. Precis som Du troligtvis hade gjort om Du satt öga mot öga med personen. Sammanfattat, var lite mer open minded.

Forumet har många trevliga och kunniga personer. Rent tekniskt är forumet också väldigt bra. Lätt att följa trådar mm.

Just nu är jag i Thailand och kollar här lite extra. Får se om jag hoppar på igen.

PS angående FB så tycker jag att det förstör för många, speciellt unga som trakasserar varandra och blir väldigt asociala. DS

/Nam Falang
 
Går hur bra som helst att söka efter vad som helst i dom grupperna Behöver inte alls scrolla Bara skriva in vad du söker så kommer det ju upp Är ju samma här då du går in på en sida så måste du ju sitta och scrolla hela för att hitta det svaret du letar efter så ingen skillnad alls Jag tycker dom jag är med i fb ger mig mycket mera än allt det sandlåde kriget som är här
Blir inte bättre än man gör det, skriv något själv då om allt vi andra skriver är så mycket skit, eller håll dig på fb då om du inte gillar det vi skriver, kan ju bidra själv istället för att bara gnälla.
 
Blir inte bättre än man gör det, skriv något själv då om allt vi andra skriver är så mycket skit, eller håll dig på fb då om du inte gillar det vi skriver, kan ju bidra själv istället för att bara gnälla.
Vem har gnällt Jag svarar bara på frågan om det finns ett bättre forum än det här Jag har väl rätt att tycka vad jag vill eller måste jag hålla med om att det här forumet är bäst?? Är ju samma sak vart man bor Alla har sin åsikt vad som är bäst Sedan tyckte du att det var svårt att kolla olika saker på fb och då sa jag vad jag tyckte Förstår inte varför man måste tycka som alla andra Så fort man säger ifrån på det här forum då är man som föregående skrev en idiot Då kan ju jag säga lika att ni är idioter som tycker det här forum är bäst Är precis samma sak
 
 

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
798
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp