Flyg och övriga transporter i Coronatider

 
Alla kan ju inte vara det....
Du är ju medicinsk expert med byggutbildning.
Följ nu PMs anvisningar vad gäller för undantagstillståndet.
Gäller det plattan också?
Nä jag e inte expert på nåt men att du är det på typ allt är vi många som märkt...
 
Inget går upp mot lite paj kastning här på Thaisnack. God morgon på er! Hade förväntat mig att Berralund skulle ha reagerat kraftfult och skapat ett nytt ämne att flytta alla dessa skit inlägg till.

Het tips! Kalla det "Paj kastning" eller "Skit inlägg" ämnet så kan vi bara titta förbi där när vi känner för att kasta paj. Eller är det bara mina inlägg som blir flyttade och bort tagna?
 
Inget går upp mot lite paj kastning här på Thaisnack. God morgon på er! Hade förväntat mig att Berralund skulle ha reagerat kraftfult och skapat ett nytt ämne att flytta alla dessa skit inlägg till.

Het tips! Kalla det "Paj kastning" eller "Skit inlägg" ämnet så kan vi bara titta förbi där när vi känner för att kasta paj. Eller är det bara mina inlägg som blir flyttade och bort tagna?
Du skall se att när jag kommer till Sverige och har 70% alkohol i blodet så kommer det nog raderas friskt bland inläggen 55555.
 
Inget går upp mot lite paj kastning här på Thaisnack. God morgon på er! Hade förväntat mig att Berralund skulle ha reagerat kraftfult och skapat ett nytt ämne att flytta alla dessa skit inlägg till.

Het tips! Kalla det "Paj kastning" eller "Skit inlägg" ämnet så kan vi bara titta förbi där när vi känner för att kasta paj. Eller är det bara mina inlägg som blir flyttade och bort tagna?
I så fall skulle nog en hel del av dina inlägg passa bra i den kategorin.
 
Och förresten är nog de flesta medvetna om kärleksgnabbet mellan nmax och Kurant, var och en experter på det mesta.
 
Thailand backar nu något för transit och byter taktik månaden ut.

20200325_163429.jpg


20200325_163403.jpg
 
TUI flyger ju endast hem resenärer. Gå in på deras hemsida får du se.
Kollega till mig vars dam jobbar som flygvärdinna
Du skall se att när jag kommer till Sverige och har 70% alkohol i blodet så kommer det nog raderas friskt bland inläggen 55555.
Ja vi har radar på dig @PanPan :p börjar nästan bli orolig för hur skötsam du blivit;)
Men 70% i blodet :eek: räcker ju oftast med 2 avslagna Leo :);)
 
Frugan sa till mig idag att Don muang flyglatsen är så gott som öde?!? Lion Air och Alr Asia och Nok Air ska sluta flyga inrikes i Thailand ?!?!

ska hon ta sig till Krabi är det med Thaiairways , bangkok Airways eller vietthai som gäller men då måste då måste hon ta sig till
suvarnabhumi
 
Kommer Thai Airways flyga från andra städer i Europa som vanligt , framöver eller hur ser det ut? @Samet du kanske vet ?

Thai säger att de ställer in allt från 1 april. Men samtidigt anger de att en del flighter går. Men jag skulle inte räkna med att de kör något. Utan det får anses som undantag.

Gäller att hålla koll hela tiden, för beskeden från flygbolagen ändras varje dag.

Inrikesflyger sades att allt skulle sluta i torsdags men en del har gått ändå. Dock minskar det hela tiden så även här gäller det att hålla koll.

Dock råder det nu inreseförbud i Thailand för alla som inte är Thai medborgare.

Inrikesresor är inte heller tillåtna om inte särskilda skäl föreligger.
 
Thai säger att de ställer in allt från 1 april. Men samtidigt anger de att en del flighter går. Men jag skulle inte räkna med att de kör något. Utan det får anses som undantag.

Gäller att hålla koll hela tiden, för beskeden från flygbolagen ändras varje dag.

Inrikesflyger sades att allt skulle sluta i torsdags men en del har gått ändå. Dock minskar det hela tiden så även här gäller det att hålla koll.

Dock råder det nu inreseförbud i Thailand för alla som inte är Thai medborgare.

Inrikesresor är inte heller tillåtna om inte särskilda skäl föreligger.
Jag såg att EU parlamentet röstade för att göra undantag för slottiderna om man inte flyger nu och utnyttjar dessa under krisen. Röstsiffrorna var 678-0, tänk vad eniga man är för en gång skull.
 
 

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
2 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar
6 K
P
A
Svar
7
Visningar
3 K
bungalow
B
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp