Förslag: Kan vi inte ha ett särskilt forum ifall man vill prata politik?

 

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Ja ja, jag vet att det vi inte ska prata politik på forumet.

Svenskt politikiskt innehåll - Vi är ett forum om Thailand
Svensk politik berör oss alla men då det visat sig att ämnet oftast gör att diskussionerna urartar i rena olagligheter, hets mot invandrare samt det faktum att detta är ett forum i huvudsak om Thailand, så undviker vi detta ämnet.

Kan man inte skapa en egen forumtavla för dom som ändå vill prata politik då? Eller blir det för mycket jobb?
 
Varför inte? Men då måste särskilda regler gälla, ingen rasism och en god ton måste råda trots att vi har olika politiska åsikter. En tavla som man måste söka medlemskap i för att läsa och skriva? Vad säger @admin ?
 
Ja, varför inte. Men som Berralund säger en tavla som man måste ansöka medlemskap i låter bra. Typ som vi redan har i "Dude" tavlan.
 
Ja ja, jag vet att det vi inte ska prata politik på forumet.



Kan man inte skapa en egen forumtavla för dom som ändå vill prata politik då? Eller blir det för mycket jobb?
När fan snackades det politik på forumet sist, är du up to date eller, starta en skit tråd om ett problem som inte existerar längre.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Men kan la dela en politisk låt från en död man så ni får nåt och gnälla om.
 
Tycker det är en bra ide, framför allt att den är dold och att man själv får aktivt "ansöka" om att få gå med.
Själv är jag lite kluven om jag vill. Man har juh skapat sig en bild av personerna här och andra har skapat en bild av mig, man vill inte att det ska raseras om ni förstår vad jag menar. Vi har hållt en god ton med varandra även om vi varit oense om olika saker, finns ingen jag ogillar här.
Kan denna goda tonen hållas i den tråden med nyfikenhet på varför en "oliktänkare" tänker, med konstruktiva debatter fulla med respekt för varandra, utan att det blir anklagelser och fula ord på sandlådenivå, då är jag med.
Bara för att jag tycker som jag gör betyder inte att det är rätt eller fel.
OCH att olika åsikter inte kommer spegla sig i vad någon säger här i vanliga forumet. Tex om Nisse (hoppas ingen heter så i forumet, det är ett namn som jag vanligtvis använder i olika exempel) kommenterar färgen på ett hus, så ska han/hon inte bli bespottad för att -Så tycker du bara för att du är en...

Jag ska ta en liten funderare till. Kanske ngn kan skicka ett PM om hur det låter där inne först?
 
Tycker det är en bra ide, framför allt att den är dold och att man själv får aktivt "ansöka" om att få gå med.
Själv är jag lite kluven om jag vill. Man har juh skapat sig en bild av personerna här och andra har skapat en bild av mig, man vill inte att det ska raseras om ni förstår vad jag menar. Vi har hållt en god ton med varandra även om vi varit oense om olika saker, finns ingen jag ogillar här.
Kan denna goda tonen hållas i den tråden med nyfikenhet på varför en "oliktänkare" tänker, med konstruktiva debatter fulla med respekt för varandra, utan att det blir anklagelser och fula ord på sandlådenivå, då är jag med.
Bara för att jag tycker som jag gör betyder inte att det är rätt eller fel.
OCH att olika åsikter inte kommer spegla sig i vad någon säger här i vanliga forumet. Tex om Nisse (hoppas ingen heter så i forumet, det är ett namn som jag vanligtvis använder i olika exempel) kommenterar färgen på ett hus, så ska han/hon inte bli bespottad för att -Så tycker du bara för att du är en...

Jag ska ta en liten funderare till. Kanske ngn kan skicka ett PM om hur det låter där inne först?
Jag delar lite din uppfattning men är för nyfiken för att stå utanför 5555. Än så länge är det lugnt, är väl inte så många som hittat dit ;)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
2 K
anonymous
A
A
Svar
312
Visningar
14 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
792
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp