Försvunna ( stulna ) pass , e-blanketter.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

borre

Nykomling
Hej !
Blev mycket förvånad när min väns Thailändska pass och mina handlingar försvann (stulna )på Svenska ambassaden i Bangkok.
Fick kosta på många samtal innan och samtal till UD , innan dom förstod att det är en svensk myndighet som lyder under svensk förvaltningslag.
Det löste sig så smånigom , men min fråga är ju om det är flera som råkat ut för samma sak , där dom försöker köpa sig fria med 1000 bath. När passen "försvunnit ".
Det kostade mig tusenltals kronor i hotell och resor innan det nya passet var utfärdat , en vecka tog det , ska det vara så här ??
Mvh Borre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Lara Croft Malaysia: Metallbiten kom inte från försvunna MH370 Thailändska Nyheter 0
A fortfarande försvunna i tsunamin? Allmänt thailandforum 0
Kycklingen 30 värdefulla buddhastatyer stulna Thailändska Nyheter 2
Matt82 Enkla länder att turista i med Thai pass? Allmänt thailandforum 2
Isan Lover Måste man bära med sig sitt pass? Uppehållstillstånd och visum mm 60
T åka med två pass till thailand och militärtjänst Allmänt thailandforum 20
V Slitet pass Allmänt thailandforum 16
mackes Inresa med dubbla pass Uppehållstillstånd och visum mm 42
ycc Erhålla nytt pass, Thai-visa i gamla passet Uppehållstillstånd och visum mm 2
A Walking Street: Dussintals västerlänningar tagna till förhör för att de saknar pass Thailändska Nyheter 4
H Vilket Pass ska användas Svenskt eller Thai? Uppehållstillstånd och visum mm 56
Berralund Nationellt ID-kort och pass i Sverige Uppehållstillstånd och visum mm 36
thaikonsult OBS! Tillståndsmärket i ditt pass slutar att gälla den 20 maj 2015! Uppehållstillstånd och visum mm 2
Långeman Nytt pass och flytta stämplar Uppehållstillstånd och visum mm 27
T pass Uppehållstillstånd och visum mm 3
B Nytt Pass Uppehållstillstånd och visum mm 3
Lara Croft Jag är fortfarande på stranden": ägare av stulet pass Thailändska Nyheter 1
A Namn med titel i pass. Uppehållstillstånd och visum mm 8
A Nytt thai pass Allmänt thailandforum 3
A Pass Allmänt thailandforum 2
B Pass + Inbjudan Allmänt thailandforum 1
S Pass Allmänt thailandforum 2

Liknande trådar

Topp