Fotboll är ett djäkla skit som tydligen alla skall tvingas se

Dom behöver ju bara slå några lag till och sen några till och sen har dom vunnit hela turneringen, hur svårt kan det vara ;)

Jag såg Italien mot Beligien igår kväll. Sveriges nästa två motståndare. Sverige måste nog upp tre klasser för att inte bli utklassade....

Va nu riktig supporter som inte ger upp. När de spelade bra vart det ju bra, så kämpa på nu! Hoppet är det sista som överger mig!
Jo dom sa själva efteråt att 2a halvlek va bra men enligt statistiken hade dom inte ett enda skott på mål på hela matchen, vi går nog till final....

Senast redigerad av en moderator:
Jo dom sa själva efteråt att 2a halvlek va bra men enligt statistiken hade dom inte ett enda skott på mål på hela matchen, vi går nog till final....
Hallå.. Vi har ju inga målskyttar så varför ska vi skjuta på mål. Vi skjuter på motståndarna så de gör våra mål.

Vi är det mest effektiva laget i EM. 0 skott på mål men ett gjorda.

Belgien hade ju minst 6 skott på mål. De borde ju satt dit minst 10 mål på dessa.

Måste ju vara rätt svårt att sätta tio mål på sex chanser, men det är ändå rätt inställning -sikta mot stjärnorna för att nå trätopparna! Min uppfattning om fotboll är att det är en tjejsport och rätt löjlig att titta på, men jag har full förståelse för att andra tycker helt annorlunda. Jag har något mindre förståelse för att vissa tycker folk är löjliga för att dom tycker annat än vad "tyckaren" tycker, det är faktiskt obegripligt att en del inte kan förstå att andra kan vara annorlunda... Älska fotboll bäst f-n ni vill, så kan jag älska boxning och så blir vi alla lyckliga på vår egen fason..!

Senast redigerad av en moderator:
Måste ju vara rätt svårt att sätta tio mål på sex chanser, men det är ändå rätt inställning -sikta mot stjärnorna för att nå trätopparna! Min uppfattning om fotboll är att det är en tjejsport och rätt löjlig att titta på, men jag har full förståelse för att andra tycker helt annorlunda. Jag har något mindre förståelse för att vissa tycker folk är löjliga för att dom tycker annat än vad "tyckaren" tycker, det är faktiskt obegripligt att en del inte kan förstå att andra kan vara annorlunda... Älska fotboll bäst f-n ni vill, så kan jag älska boxning och så blir vi alla lyckliga på vår egen fason..!
Hmm, ja 10 mål på 6 chanser är väl inte omöjligt om motståndarna gör lika snygga självmål som irländarna gjorde mot Sverige. I kväll blir det nog Tyskland mot Polen och i morgon smäller det mot spaghettigubbarna. Allt annat än förlust där är ett mirakel.

Jag håller med dig helt och fullt, så länge det accepteras åt bägge hållen.

Men sen kan man ju medvetet reta gallfeber på fotbollsälskare , det är ju inte svårt , det finns ju folk som är kapabla att slå ihjäl folk som håller på andra lag .. OCH DET ÄR ETT DJÄKLIGT allvarligt sjukt beteende

Hmm, ja 10 mål på 6 chanser är väl inte omöjligt om motståndarna gör lika snygga självmål som irländarna gjorde mot Sverige. I kväll blir det nog Tyskland mot Polen och i morgon smäller det mot spaghettigubbarna. Allt annat än förlust där är ett mirakel.
Mirakel är vi vana vid ... Skulle var kul även med skott på mål.

Tyskland - Polen blir godis ikväll.

Det får han nog snart göra, när man bränner en sådan målchans som han hade så går det fort. Trots att laget förlorade idag så spelade dom ganska bra men det blir skitsvårt mot Belgien. Zlatan är slut, han har gjort sitt. o_O
Det var ju ändå offside. Men idag spelade de bra men orkade inte riktigt

Aja inte oväntat...kollade ni Tjeckien vs Kroatien ?skit med supportrar kasta in bengaler mm

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
950
C
L
Svar
0
Visningar
627