Fotbollsallsvenskan 2011

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Vintersporterna är nu inne i sina slutspel och det blir ljusare för varje dag som går. Och plötsligt en vacker dag är våren här och med den börjar en ny omgång av fotbollsallsvenskan.

Hur tror ni att det hela slutar i år, kära ChaiMai:are? Vilket lag kommer att knipa guldet? Kommer "Peking" att orka hålla sig kvar? Frågorna är många och svaren lyser med sin frånvaro. Vad tror ni?

Själv hoppas och tror jag att Roland Nilsson skall lotsa mitt kära Malmö FF till ytterligare ett guld. Självklart, det fixar dom lätt. Det skall bli intressant att se vem av oss som får rätt när allting är klart i höst. :)

"Berralund " sa:
Vintersporterna är nu inne i sina slutspel och det blir ljusare för varje dag som går. Och plötsligt en vacker dag är våren här och med den börjar en ny omgång av fotbollsallsvenskan.

Hur tror ni att det hela slutar i år, kära ChaiMai:are? Vilket lag kommer att knipa guldet? Kommer "Peking" att orka hålla sig kvar? Frågorna är många och svaren lyser med sin frånvaro. Vad tror ni?

Själv hoppas och tror jag att Roland Nilsson skall lotsa mitt kära Malmö FF till ytterligare ett guld. Självklart, det fixar dom lätt. Det skall bli intressant att se vem av oss som får rätt när allting är klart i höst. :)
AIK :thumbsup: :thumbsup:

Väldigt vad många "Gnagare" det blev här. Ni är väl medvetna om att ni löper en stor risk att gnaga av den gren ni sitter på hehehe!!! ;) ;D ;D

"legolas " sa:
Ja för att Malmö FF skall vinna nåt, så kräves det väl en Helsingborgare vid rodret, uppfostrad i Göteborgsk miljö........
hahahaha!!!!!!!

Ja förvisso, men den göteborska miljön hade han inga som helst problem att lämna. Han insåg ju vilket hopplöst fall det var hehehe! ;D

Premiären av året allsvenska närmar sig med stormsteg. Redan första omgången är det dags för Skansens IF att åka på årets första men ack inte sista förlust mot huvudstadens stolthet AIK. Då blir det " När solen skiner över Råsunda" :hug_transparent:

"matteisurin " sa:
Premiären av året allsvenska närmar sig med stormsteg. Redan första omgången är det dags för Skansens IF att åka på årets första men ack inte sista förlust mot huvudstadens stolthet AIK. Då blir det " När solen skiner över Råsunda" :hug_transparent:

Ja det kan hända. Men när säsongen är slut så är det mest solförmörkelse som råder på Råsunda. :reta:

IFK Göteborg

IFK Göteborg.jpg

"ledarn " sa:
Då mitt kära Hammarby även detta år lyser med sin frånvaro i högsta serien så är ju inte intresset så stort som det brukar...

Men tror nog att det blir Elfsborg som tar hem guldet....

Ledarn!! Deppa inte, är de nått vi kan så är det att spela shysst fotboll...

[move]BAJEN È LAGET, FOTBOLL È VÅRT SPEL, SÖDER ADRESSEN Å INGEN KAN TA FEL!!![/move]

Vi tar oss upp igen och spöar skiten ur de vi möter... ;D :D ;D Jo-Be

Hammarby IF1.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G