Fotbollstråden 2024

Broder Tuk Tuk

Forumveteran
Vet inte om det finns något intresse härinne att diskutera superettan i fotboll?

Men jag i alla fall har tre lag jag följer.

Helsingborgs IF

Landskrona Bois

Degerfors IF.

Är det någon annan som följer något lag i denna serie så berätta gärna det.

BTT

Vet inte om det finns något intresse härinne att diskutera superettan i fotboll?

Men jag i alla fall har tre lag jag följer.

Helsingborgs IF

Landskrona Bois

Degerfors IF.

Är det någon annan som följer något lag i denna serie så berätta gärna det.

BTT
Nope, inte när det finns ett lag som heter Malmö FF i Allsvenskan. Har du förresten något emot om jag ändrar trådens rubrik till Fotbollssäsongen 2024?

Vad säger du om rubriken? Skall vi inte göra en tråd för fotboll i alla divisioner inkl Allsvenskan?
Säkert bättre än den bittre Janne Andersson.

BTT
Säkert bättre än den bittre Janne Andersson.

BTT
Svensk fotboll är väl inge höjdare och så en dansk som tränare som vägrar prata svenska. :thumbsdown:
Svensk fotboll går mot en säker undergång, en fisk ruttnar från huvet och vilket huvud det är vet nog dom flesta, Hammarby vill att han ska bort, det ända han kommer att bli ihågkommen för är att han införde gratis dambindor i alla omklädes.

Svensk fotboll går mot en säker undergång, en fisk ruttnar från huvet och vilket huvud det är vet nog dom flesta, Hammarby vill att han ska bort, det ända han kommer att bli ihågkommen för är att han införde gratis dambindor i alla omklädes.
Ja men gjort en bra grej och gratis bindor för alla kvinnor utanför förhållande och inte i gemensam ekonomi tycker jag att en ekonomi som Sverige skall ha.
Eller ett skatteavdrag, utgift vi killar slipper och blir en del per år.

Oftast när man bodde i Sverige (räknar från innan man flyttade, idag sker det ju inte) så va det tjejen som hade gummit med plus p-pillrena.
Sen kan ju det kanske vid den åldern vägas upp mot vem som oftast tar notan.

Blev det OT men blir lätt så i fotboll, mitt lag är bk häcken, mest pga född i hisings backa, stor del av släkten från hisingen och bott där ett tag som nyfödd och äldre.

Men igentligen inget intresse utan lag pga va jag kommer ifrån och deras ungdomssatsning plus gothia.

Hej

Själv ska jag åka med fotbollskillarna till Göteborg nästa helg och se matchen mellan Blåvitt och Norrköping, det blir en kul upplevelse för gänget men jag är inte lika säker på att det blir lika kul för mig som håller på Blåvitt, dom hsr ju haft en lite trevande start. Men match blir det och sen avslutar vi med att käka någonstans i stan.

Mvh isan lover

Men igentligen inget intresse utan lag pga va jag kommer ifrån och deras ungdomssatsning plus gothia.
Hade samma sympatier för BP för deras ungdoms satsning, men när deras kandidat till förbundsordförande blev Reinfeldt fattade jag ingenting, vad har han med fotboll att göra, tror att inom en snar framtid är han något stort i UEFA

Hade samma sympatier för BP för deras ungdoms satsning, men när deras kandidat till förbundsordförande blev Reinfeldt fattade jag ingenting, vad har han med fotboll att göra, tror att inom en snar framtid är han något stort i UEFA
Fy tusan, då är det slut med UEFA! Han förstör allt han rör vid den token. :thumbsdown:

Reinfeldt hejar väl på Djurgården om jag inte minns fel?

Kan man inte bli landshövding kan man ju satsa på att bli nåt stort inom fotbollen.

BTT

Hej

Själv ska jag åka med fotbollskillarna till Göteborg nästa helg och se matchen mellan Blåvitt och Norrköping, det blir en kul upplevelse för gänget men jag är inte lika säker på att det blir lika kul för mig som håller på Blåvitt, dom hsr ju haft en lite trevande start. Men match blir det och sen avslutar vi med att käka någonstans i stan.

Mvh isan lover
Blåvitt trevande start? ja vad då säga om peking, enda laget IFK har bakom sig ...

Tillbaka
Topp