fråga om flygbolag bkk-got

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Har någon hört talas om ett flygbolag som heter aero swiss eller något liknande? Ev. från ukraina.... dom kör tydligen billiga biljetter från Thailand till sverige.har aldrig hört talas om dom förut, o undrar om det kan vara säkert att boka med dom??? hittar inget på nätet, men har kanske inte stavat rätt!?
Helena

Vet inte om de är så nya, men vet att de har flugit ARL-BKK åtminstone i ett par år och de bekanta jag har som flugit med dem har varit nöjda. Ingen toppklass, men klart godkänt, bättre än Aeroflot dock och hittar ni ett riktigt bra pris kan det vara ett bra alternativ.

Hej dom är klart godkänd AeroSvit maten kanske inte den bästa men bra service, ganska många manliga som serverar kanske för att dom krökar till en del och vill ha några som kan hålla ordning, är du lång över 190 inga problem att sitta i deras stolar klart det största benutrymmet som jag haft på ett flygplan förutom förstaklass jag har rest i mer än 30 år med olika flygbolag, benutrymmet gäller från Kiev till Bkk o tillbaks, väntan en tre timmar i kiev, flygplatsen i kiev finns irlänsk pub och mat taxfree så inga problem sen ett mindre plan till arn. Om man läser deras hemsida så tror jag dom bildades för en 10 år sedan så dom är ju inte precis purung.
http://aerosvit.ua/eng/

Lycka till djupe :thumbsup:

Bra! Då säger jag till killen att boka!
Aerosvit var helt klart billigaste alternativet.En öppen biljett i 6 månader från bangkok t/r för 36.000 bath!!! tack för hjälpen!
Helena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

S
Svar
10
Visningar
1 K
Hans Svensson
H
M