Från och med nyår lovar jag...(Nyårslöften)

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hmmm!

Julhelgen kommer i stormande steg, är det ingen som reflekterat över att året börjar ta slut och de brutna nyårlöftena som gavs 2011 av er medlemmar. 8)
 
Det blir inget annat än det vanliga: Att älska och ta hand om min älskade hustru och familjen med tillägg då för nytillskottet som skall komma i april. :)
 
Njaa!

Jag menade mer, ni, medlemmar som verkligen har brutit era nyårslöften skulle komma till känna.
Att vi har duktiga nyårslöfteshållare här på forumet, är ju känt, jag är en utav dem...
;D :D ;D
 
JAG HAR ALDRIG LÄMNAT NÅGRA NYÅRSLÖFTEN OCH KOMMER ALDRIG ATT GÖRA DET. DET ÄR LÖJLIGT FÖR NÄSTAN ALLA BRYTER DEM I ALLA FALL.
 
Jag håller alltid mitt nyårslöfte.

Detta består i att jag lovar att inte ge några nyårslöften.
Det är inte lönt med tanke på hur dyngrak man kan bli på nyår med total minnesförlust som följd.

Vid något tillfälle har jag lovat att bli en bättre människa, Det var så jädra tråkigt att jag övergav det på nyårsdagen.

Jag brukar ge ett löfte även på nyårsdagen
"Jag ska aldrig mera dricka alkohol".
Det löftet håller jag fram till den lilla återställaren. Sen är det plötsligt nyår igen...
 
"Sir One " sa:
Jag håller alltid mitt nyårslöfte.

Detta består i att jag lovar att inte ge några nyårslöften.
Det är inte lönt med tanke på hur dyngrak man kan bli på nyår med total minnesförlust som följd.

Vid något tillfälle har jag lovat att bli en bättre människa, Det var så jädra tråkigt att jag övergav det på nyårsdagen.

Jag brukar ge ett löfte även på nyårsdagen
"Jag ska aldrig mera dricka alkohol".
Det löftet håller jag fram till den lilla återställaren. Sen är det plötsligt nyår igen...

hee... Sir One, läser ju mycket av det du skriver och detta inlägg belyser än mer din genialitet!

God Jul!
insayt
 
"Insayt " sa:
hee... Sir One, läser ju mycket av det du skriver och detta inlägg belyser än mer din genialitet!

God Jul!
insayt
Tackar. Mycket av det du skriver är också genialt men du landar jävligt fel emellanåt.
Kolla in en annan tråd där jag spyr galla över dig :) Hur som helst kan tonen vara rå men hjärtlig.
 
Nu har det blivit dags att ta fram denna tråden igen.
Detta året har gått så fort så jag har inte hunnit tänka på något löfte inför nyår.
 
Skall fortsätta hålla upp med rökningen har passerat 3 veckor nu, innan har jag alltid blivit röksugen men inte bkivit röksugen en enda gng än.
 
Att försöka vara en god människa både mot mig själv men framför all mot andra.
 
Tänker fortsätta hålla nyårslöftet från 1992, att aldrig mer utfästa några nyårs löften.
 
Jag slutade i god tid så det inte behøvde bli ett nyårsløfte då dom aldrig hålls ændå.
 
"Jonas " sa:
Jag slutade i god tid så det inte behøvde bli ett nyårsløfte då dom aldrig hålls ændå.
Jo, bäst att sluta utan några löften!!..Jag själv slutade för 20 år sen...men det sitter en prilla under läppen för det mesta..Grattis Jonas! :thumbsup:
 
"areeya " sa:
Jo, bäst att sluta utan några löften!!..Jag själv slutade för 20 år sen...men det sitter en prilla under läppen för det mesta..Grattis Jonas! :thumbsup:
Tror du att gubbar som du och jag kommer ihåg vad som hände för 20 år sedan? :)
Jag kommer bara ihåg ett år tillbaks i tiden och avger därför samma löfte nu som då.

Jag håller alltid mitt nyårslöfte.

Detta består i att jag lovar att inte ge några nyårslöften.
Det är inte lönt med tanke på hur dyngrak man kan bli på nyår med total minnesförlust som följd.

Vid något tillfälle har jag lovat att bli en bättre människa, Det var så jädra tråkigt att jag övergav det på nyårsdagen.

Jag brukar ge ett löfte även på nyårsdagen
"Jag ska aldrig mera dricka alkohol".
Det löftet håller jag fram till den lilla återställaren. Sen är det plötsligt nyår igen...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

N
Svar
12
Visningar
1 K
A
A
Svar
10
Visningar
3 K
anonymous
A
A
Svar
18
Visningar
2 K
R
A
Svar
14
Visningar
867
A
 
Tillbaka
Topp