Gao nang yuan, koh mak

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Någon som vart på เกาะนางยวน (Gao nang yuan), koh chang eller koh mak som vill berätta om dom ställerna.

Letar efter något hyfsat billigt boende (helst i bungalow) nära stranden i något lungt område, för tre personer.

Har ni några andra tips om något annat ställe med hyfsat billig bungalow som ligger i ett lugnt och fint område?

Maria

hej maria

koh nang yuan är en fantastiskt vacker plats som ligger mkt nära koh tao o är väldigt liten. det finns en eller 2 små resorter där bungalowerna ligger i berget o ingen är den andra lik. de ser ganska spartanska ut men har ej varit inne i ngn. kan fråga min arbetskamrat som bodde där i somras. det ser ut som 2 små bergsknallar med en smal strandremsa emellan. jag tror att det finns en restaurang o inget mer. du kan ta dig till koh tao rakt över vattnet max 5-10 min. där är lite större utbud med affärer, resorter, bungalower etc...
en max 2 nätter tror jag att man klarar av på nang yuan. när mörkret kommer finns inget annat än restaurangen.

koh mak o koh chang har jag inte varit på men har arbetskamrater som varit där o trivts alldeles förträffligt.

hör gärna av dig igen om det är ngt
marianne

Hej Marianne!
Kan du höra vad det kostar att bo i bungalow där? Och hur är det att äta där, är det ungefär samma pris som i Phuket eller är det dyrare? Och hur mycket kostar det att ta båten över till koh tao?

Mvh Maria

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp