Gemensamt täcke

 
Fn, börjar du bli gammal @nmax ;) får väl va glad så länge dom vill pilla på dig:D:D
Då om nåt börjar man väl bli gammal...

Håller med brt666, det här e allvar, bra sömn är viktigt som fn för mig å närkontakt när jag sover funkar inte, visst kan vi dela på säng å täcke men vi sover båda betydligt bättre i var sin säng. E så jkla gött å vakna på morran efter en god natts sömn, bla därför så har jag även dragit ner på alkohol intaget, sover inte bra om jag druckit.
Nu ska jag gå upp och åka på utflykt med kärestan å hennes grabb, pigg å rask kliar jag min....
 
Senast redigerad av en moderator:
Hemma har vi varsitt täcke, på semestern har vi oftast ett gemensamt.
Jag tycker det är mysigt att krypa nära sambon men efter att ha läst era inlägg i denna tråden så är jag säker på att sambon tycker som övervägande här tyvärr.
Men samtidigt är jag glad för det betyder förhoppningsvis att det inte är mig det är fel på, utan övervägande män är som dom/ni är :)

Fråga honom istället så vet du. Tycker ni olika så kan ni kompromissa lite så att båda får sin del av att vara nöjd och relationen växer. :)
 
Då om nåt börjar man väl bli gammal...

Håller med brt666, det här e allvar, bra sömn är viktigt som fn för mig å närkontakt när jag sover funkar inte, visst kan vi dela på säng å täcke men vi sover båda betydligt bättre i var sin säng. E så jkla gött å vakna på morran efter en god natts sömn, bla därför så har jag även dragit ner på alkohol intaget, sover inte bra om jag druckit.
Nu ska jag gå upp och åka på utflykt med kärestan å hennes grabb, pigg å rask kliar jag min....
Säg som det är istället, du orkar inte med dom yngre damerna:):):)
 
På allvar gumman vill ha en annan värme i sin än jag.
I Thailand blir det alltid bråk då hon vill ha kallt på AC och jag vill ha det lite varmare.
Samma här fast tvärtom och ytterligare en anl till var sitt sovrum. Hon vill inte ha ac alls å jag kan inte sova utan.
 
 
 
Tillbaka
Topp