giftemål wedding

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
H

hera

Gäst
Ska gifta mig nästa vecka 18/12 och kom på att man kan ju alltid höra om någon vet nåt speciellt som en thaikvinna vill att en vigsel (borgerlig) ska innehålla eller något annat speciellt man ska tänka på veta komma ihåg ??? lite svårt att formulera frågan men alla tips välkomna

"hera " sa:
Ska gifta mig nästa vecka 18/12 och kom på att man kan ju alltid höra om någon vet nåt speciellt som en thaikvinna vill att en vigsel (borgerlig) ska innehålla eller något annat speciellt man ska tänka på veta komma ihåg ??? lite svårt att formulera frågan men alla tips välkomna

Det finns massor av saker som kvinnor önskar att en vigsel ska innehålla. Använd din fantasi för att göra det till en fantastisk, speciell och oförglömlig dag för henne. Jag tror inte att thailändska kvinnor är annorlunda än kvinnor från andra länder i denna frågan.

Många lyckönskningar till dig och din blivande fru hera. :wai:

OK, Om du vill köra en sån: du låter din tjej se dig fara ifrån did i en "fel"taxi" och sen är spänningen igång.eller?

hehe,blev lite fel dær, satt och konverserade på msn samtidigt som jag hade chaimaiforumet øppet och kollade på tv

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp