Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag bryr mig inte för har 4 egna och 4 bonusbarn och flugit med dom Och tycker alla har rätt att flyga Gillar man inte barnskrik då förstår jag inte varför man skaffar barn Och sedan att då tycka att barnfamiljer ska åka i bagaget det är rasistiskt tänkt tycker jag
Jag bryr mig inte för har 4 egna och 4 bonusbarn och flugit med dom Och tycker alla har rätt att flyga Gillar man inte barnskrik då förstår jag inte varför man skaffar barn Och sedan att då tycka att barnfamiljer ska åka i bagaget det är rasistiskt tänkt tycker jag
Rasist är väl med att man tycker vissa är värda mindre och det tycker ju du att dom inte är värda att flyga där alla andra flyget utan dom ska flyga bland bagaget
Jag kanske låter lite hård i retoriken men vill man ha fram en diskussion ja och nej så funkar det bättre egga upp känslor en gå mjukt fram.
Jag är familjefar och jag gillar inte höra bäbisskrik halva flyget.
Jag ser på föräldrarna hur obekväma dom är men när jag ser 2 vita föräldrar påväg till ligga på stranden och tar med sig en 1 åring som jag tror mer lider av semestertrippen än stanna hemma i hemmet, så ser jag 2 egoistiska föräldrar.
Rasist är väl med att man tycker vissa är värda mindre och det tycker ju du att dom inte är värda att flyga där alla andra flyget utan dom ska flyga bland bagaget
Mina 2 första barn var 3 och 5 år första gången sedan när jag träffade bonusbarnen och flög så var dom dom 2 4 och ett halft och 6 den sista var äldre så hon var inte med Sedan senare fick vi 2 barn tillsammans och dom började flyga med oss då dom var 2 och 4 år
Mina 2 första barn var 3 och 5 år första gången sedan när jag träffade bonusbarnen och flög så var dom dom 2 4 och ett halft och 6 den sista var äldre så hon var inte med Sedan senare fick vi 2 barn tillsammans och dom började flyga med oss då dom var 2 och 4 år
Olika flygupplevelser hör jag.
Hur ofta flyger du?
Jag flyger minst 1 gång i månaden i 12 år ibland oftare (pandemin borträknad) och aldrig sett cabinpersonalen ta ansvaret.
Olika flygupplevelser hör jag.
Hur ofta flyger du?
Jag flyger minst 1 gång i månaden i 12 år ibland oftare (pandemin borträknad) och aldrig sett cabinpersonalen ta ansvaret.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.