Rätt och fel Gillar ni barnskrik på flyg.

Gillar ni barnskrik på flyg.

• Ja

Röster: 3 5.1%
  • Nej

Röster: 44 74.6%
  • Bryr mig inte.

Röster: 12 20.3%

• Totala väljare
    59

Man måste troligtvis lägga in business class också. Där tycker vissa som vill bevara klass samhället att det ska vara förbjudet.

Jag bryr mig inte för har 4 egna och 4 bonusbarn och flugit med dom Och tycker alla har rätt att flyga Gillar man inte barnskrik då förstår jag inte varför man skaffar barn Och sedan att då tycka att barnfamiljer ska åka i bagaget det är rasistiskt tänkt tycker jag

Jag bryr mig inte för har 4 egna och 4 bonusbarn och flugit med dom Och tycker alla har rätt att flyga Gillar man inte barnskrik då förstår jag inte varför man skaffar barn Och sedan att då tycka att barnfamiljer ska åka i bagaget det är rasistiskt tänkt tycker jag
Ja fyfan vad rasistiskt, barnfamiljer är en ras 55555.

Får jag fråga hur gamla är dina 8 barn och hur många gånger har du flugit med 4 bonusbarnen som bäbis långdistans eller dina egna?

Jag kanske låter lite hård i retoriken men vill man ha fram en diskussion ja och nej så funkar det bättre egga upp känslor en gå mjukt fram.
Jag är familjefar och jag gillar inte höra bäbisskrik halva flyget.
Jag ser på föräldrarna hur obekväma dom är men när jag ser 2 vita föräldrar påväg till ligga på stranden och tar med sig en 1 åring som jag tror mer lider av semestertrippen än stanna hemma i hemmet, så ser jag 2 egoistiska föräldrar.

Bullshit säger jag om

Bullshit säger jag om du inte varit otrogen och haft 2 kärringar samtidigt, mattematiskt omöjligt.
Mina 2 första barn var 3 och 5 år första gången sedan när jag träffade bonusbarnen och flög så var dom dom 2 4 och ett halft och 6 den sista var äldre så hon var inte med Sedan senare fick vi 2 barn tillsammans och dom började flyga med oss då dom var 2 och 4 år

Mina 2 första barn var 3 och 5 år första gången sedan när jag träffade bonusbarnen och flög så var dom dom 2 4 och ett halft och 6 den sista var äldre så hon var inte med Sedan senare fick vi 2 barn tillsammans och dom började flyga med oss då dom var 2 och 4 år
Ingen 0-2 år, jag skrev att bäbisskrik i andra tråden och sedan göra egen bedömning om resklara.

Ja, det där med skrik än't så problematiskt då värdinnorna hanterar det proffsionellt :) . Värre en unge som tar spjärn o målsman sover kan jag tänka:rolleyes:.

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar