Glimtens bilder

 

Glimten

Forumveteran
Några bilder från olika ställen


;)

ImageUploadedByTapatalk1356782927.071536.jpg


ImageUploadedByTapatalk1356782986.902903.jpg


ImageUploadedByTapatalk1356783041.415127.jpg


ImageUploadedByTapatalk1356783193.905096.jpg


ImageUploadedByTapatalk1356783261.505700.jpg
 
Bra där men ska du ha en bild tråd broder så krävs det mer än tio bilder per resa det vet du men i värsta fall lasse kan du få låna från mig
Om jag inte mins felnså har ja bilder från din första resa hit till det korrumperade paradiset
Men dom bilderna kanske inte passar här ;)

Den näst sista e det från hua hin eller
 
"glimten66 " sa:
Bra där men ska du ha en bild tråd broder så krävs det mer än tio bilder per resa det vet du men i värsta fall lasse kan du få låna från mig
Om jag inte mins felnså har ja bilder från din första resa hit till det korrumperade paradiset
Men dom bilderna kanske inte passar här ;)

Den näst sista e det från hua hin eller
Denna gång vart det mer än 10 bilder ;)
Tror inte det heller men man vet ju aldrig
Den är från hua hin
 
"Glimten " sa:
Denna gång vart det mer än 10 bilder ;)
Tror inte det heller men man vet ju aldrig
Den är från hua hin
Tyckte väl att ja kände igen vyn
In me fler bara
Men va det lika skitigt där som när vi va där om du kommer ihåg eller va det bättre denna gång för när vi va där så såg det ut som en djävla soptipp där på stranden
 
: Glimtens thaibilder

"glimten66 " sa:
Tyckte väl att ja kände igen vyn
In me fler bara
Men va det lika skitigt där som när vi va där om du kommer ihåg eller va det bättre denna gång för när vi va där så såg det ut som en djävla soptipp där på stranden
Nu var det renare på stranden, men dock låg det en hel del döda fiskar och annan bråte på stranden. Sen så hade dom byggt en hel del barer och restauranger så man behövde inte gå lika långt nu, första barerna kom strax efter nattmarknaden. En riktig uppgradering så att säga mot när vi var där, dock ligger dom lite efter dom andra turist orterna, men så länge kungafamiljen har sommar hus med sjöutsikt där så lär det dröja innan dom kommer ikapp, kunga huset såg helt ok ut från stranden med tanke på att dom sällan är där numera enligt thaifolket där
 
Lite bilder från bang saen 2 , har inga som helst likheter med originalet,där man kan bada, här badar man mellan bryggor i skitig vatten med döda fiskar
Partybåten går att hyra för 3500 bath per dag

uploadfromtaptalk1356802848822.jpg


uploadfromtaptalk1356802905933.jpg


uploadfromtaptalk1356802929640.jpg


uploadfromtaptalk1356803009731.jpg


uploadfromtaptalk1356803044860.jpg
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp