Goa (Indien)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Finns det någon här som har varit i Goa någongång?
Om, är klimatet som i Thailand?
Berätta gärna om priser, maten, hotelstandard, folket m.m

Aldrig varit där bara hört att det är kasst jämfört med Thailand.

"Kycklingen " sa:
Finns det någon här som har varit i Goa någongång?
Om, är klimatet som i Thailand?
Berätta gärna om priser, maten, hotelstandard, folket m.m
Jag frågade sonen....
"Hej. Ja, jag har varit i södra Goa. Rekommenderas? Beror på till vem och vad man vill. Södra Goa är lugnt, norra Goa har jag hört är mycket fest/dans/droger, men det kan väl också variera antar jag. Så beror på var i Goa och vem man är. Visst. Det är fint men personligen gillar jag Kerala bättre."
Tilläggas kan att sonen inte är helt ung, han bli 40 nästa år så det är ingen partynisse...

Vi har varit i Goa, men det var i slutet av 80-talet någon gång. Vi bodde hos en familj. B gick på yoga-kurs. Jag var bl.a. med på familjens dotters skolavslutning. Underbart hav. Fantastisk mat. Priserna var nog billiga, eftersom vi var där!
Åk dit och kolla själv!

Lite hörsägen,
Myndigheterna i GOA har försökt att stävja den värsta party och drogkulturen. Dom före detta partystränderna kan se jätteskumma ut nät partyfolket dansar helt utan musik verkar det som pga av att myndigheterna har förbjudet att man spelar hög musik på kvällarna, så då kör dom med headset istället. Det är bra priser och oftast god mat.

Som sagt enligt hörsägen.

Tack :wai:

Inget är bokat ännu, men jag känner för att åka någonannanstans i år och inte bara Thailand jämt.

"gunnarg " sa:
Varför inte Nordkorea.Där finns inga falanger som klagar på vita tanter. ;D
why not. Jag tillbringade en vecka med deras fotbollslandslag 1973. Jag plåtade dem under en turnering i Sverige. Kommer ihåg att Trelleborg vann mot dem...:eek:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp