God jul 2016 och gott nytt år 2017 (Samlingstråd för jul & nyårshälsningar)

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
ThaiSnack vill tacka alla som varit med och skrivit i forumet under 2016 men även de som bara varit inne och läst. Vi vill även önska dig en god jul och ett gott nytt år och hoppas att du hittar något extra bra och användbart under granen samt att du har tid och lust att titta in på forumet nu kommande helger.

:xmas_smiley: :xmas_smiley: :xmas_smiley:

Från oss alla (admin och forumvärdar) som jobbar med ThaiSnack :wai:

Jag vill också passa på att tacka alla medlemmar för det gångna året. Det är ett rent nöje att vara moderator när ni gör uppdraget så enkelt genom en generellt god ton och kamratanda. Vi kan omöjligt tycka lika om allting, hur tråkigt hade inte det varit?

Med dom orden vill jag tillönska samtliga en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR med en härlig blandning av traditionell julmat och kryddig thaimat!

Jag vill också passa på att önska alla en riktigt God Jul. För er hemma så hoppas jag att Julen blir vit och för oss här nere att isen är kall nog för att kyla drinkarna:D
Jag gillar verkligen alla forummedlemmar (trots ett visst munhugg, men det är det som ger den stämningen vi har här med respekt för olika åsikter) samt er som "smygläser";) här.
Hoppas ni får (baserat på era referenser) den Jul ni önska att ha. Kram till er alla och alla era familjemedlemmar från mig.

Likt Julen som är en tradition så kommer en fråga som är lite OT (där OT är lite av en tradition här:))
Var kan jag se Kalle Ankas Julafton live? Vänligen posta en länk (efter era julönskningar)

God jul till er alla från mig och gazzton.
IMG_2599.JPG

Liknande trådar

H
Svar
42
Visningar
4 K
A
D
Svar
10
Visningar