Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
And a warm Christmas to you all we do wish and here are some different ones from the usually snowing pictures back in Sweden..Its from Hua Hin and the last one is a reminder to take it easy..Tomorrow never dies so relax no and then.
Mvh Roger and Jeab
Å fan i helsicke,,, jag trodde du var sketsur på mig efter det att jag skrev "tillbaka".
men nu verkar du lugn och fin, så vi låter la livet rulla på eller????
Att jag skriker o ryar och har mig ibland får ni leva med. Att jag dessutom har fel utav helvete med ibland, det har ni förhoppningsvis överseende med.
Ps. Jag tyckte det var synd att förstöra Ubons tråd med tjafs där jag gått över gränsen.
Hälsningar från ett svinkallt Värmland där dagens tröst är att svågern kommer och hämtar mig och sambon till ett gemensamt julfirande. Han brukar ha med en välkomstöl redan i bilen...bra kille med andra ord. Dessutom är det nog bara ungefär tre timmar tills det står en immig julsnaps framför mig på julbordet. En god jul till mig och...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.