Grannen Olsson
Aktiv medlem
Själv tar jag mig ett glas rött i solen medans jag njuter av att klippningen pågårJag tar mig något gott att dricka efter motionen istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Själv tar jag mig ett glas rött i solen medans jag njuter av att klippningen pågårJag tar mig något gott att dricka efter motionen istället.
Ja förvisso men på något sätt känner jag att jag har lite bättre samvete. Men du kanske joggade innan istället?Själv tar jag mig ett glas rött i solen medans jag njuter av att klippningen pågår
Vår trädgård är nog på ca 1500 m2, och vi har funderat på att köpa en robot. Men det finns ju ofantligt många märken, priser mm. Det är en djungel. Grävde du ner slingorna själv eller gjorde dom du köpte den utav det?
Vissa av dessa makiner kan styras av en smartphone, blir det inte ännu roligare då i hängmattan ... 55555
Ha ha ha! Finns det ens någon som har en robotklippare i Thailand? Tror inte det. Räkna med att det kommer folk för att titta på.
Inte bara kommer de för att titta, utan också för att stjäla den samma...555!
Sant, det är roligt med fjärrkontroll men den bästa robotklipparen sköter sig själv
Förvisso men då kan man ju bli bortskämd. Och motionen är icke att förringa, det är gott att belöna sig själv efter väl utfört värv.Fördelen med rotot både ute å inne är att det alltid är rent och snyggt plus att gräsmattan blir grönare och finare än om man själv klipper typ en gång/v.
Med robot ser det nyklippt/nystädat ut hela tiden.
Fördelen med rotot både ute å inne är att det alltid är rent och snyggt plus att gräsmattan blir grönare och finare än om man själv klipper typ en gång/v.
Med robot ser det nyklippt/nystädat ut hela tiden.
Förvisso men då kan man ju bli bortskämd. Och motionen är icke att förringa, det är gott att belöna sig själv efter väl utfört värv.
Misstänkte att motions argumentet skulle komma och tyvärr Berra, om du inte joggar runt i väldigt snabb takt med gräsklipparen är det inte mycket till motion att tala om. Eller känner du att det har effekt?Förvisso men då kan man ju bli bortskämd. Och motionen är icke att förringa, det är gott att belöna sig själv efter väl utfört värv.
Gräset hinner aldrig bli så långt att klippet märks och därför förmultnar snabbt och göder gräsmattan.Och eftersom den inte samlar upp gräsklippet så förmodar jag att den har mulching [stavning] funktion som gör att det göder gräsmattan?
För mig är det avkoppling och att röra sig är i vilket fall inte skadligt!Misstänkte att motions argumentet skulle komma och tyvärr Berra, om du inte joggar runt i väldigt snabb takt med gräsklipparen är det inte mycket till motion att tala om. Eller känner du att det har effekt?
Vem skrev att det var skadligt?För mig är det avkoppling och att röra sig är i vilket fall inte skadligt!
Vår handdrivna motorgräsklippare finfördelar gräset så det fungerar som gödsel mer eller mindre. Vi har aldrig gödslat vår gräsmatta, då blir det jobbigt för frugan när jag inte är hemma. Gräsmattan är ingalunda perfekt men den duger bra åt oss. Frugans olika odlingar av kryddor etc har prio ett.Vem skrev att det var skadligt?
Har väl iofs hänt att folk skadat sig ordentligt på en gräsklippare.
Jag lyfte bara fram lite fördelar med robot. Installerade en hos mina föräldrar för 2 år sen och dom har aldrig haft en så fin gräsmatta innan utan dyr gödsling.
Har någon koll på vad en robotklippare går på Thailand ? har för mig jag såg dom hade en sån på do home i Khon kaen funderar skarpt skaffa en sån till nästa år nån som har erfarenhet av denna ?