Grannens thailandsresa, en jädrans massa bilder från Thailand

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Hejsan alla! Även din favoritgranne gör en resa till Thailand emellanåt. Det ska bli skönt att komma iväg. Här tänkte jag fylla på med bilder av alla de slag. Jag tror det blir nog mer bilder än text om man säger så.
86b58bfd98d6e496c6b104daa0669e1a.jpg

Jag börjar med att se till att vätskebalansen försätts i rätt riktning.

Jag vill tillönska Grannen en trevlig resa. Hoppas att spriten inte hindrar dig från att fotografera och bifoga lite bilder till oss stackare här hemma.

Hoppsan, det ser ut som att det är någon som har lyxat till det lite. Hoppas att du mår fint i paradiset (var i Thailand det än är).

Jag vill tillönska Grannen en trevlig resa. Hoppas att spriten inte hindrar dig från att fotografera och bifoga lite bilder till oss stackare här hemma.
Nej det blir nog inte mer än ett glas vin någon gång. Tar det rätt lugnt faktiskt. Visst är det kul med lite sus i kåpan någon gång men om man summerar det hela så tycker jag inte att det är värt eftervården.

Helt ok faktiskt. De gjorde det som vi hade kommit överens om. Missade att ta med en egen filt. Får väl köpa en här i Thailand. Inget fel på baggarnas flygbolag. De flög omvägar för att vi skulle slippa bli nedskjutna.
Det känns betryggande att de bemödar sig om att inte få en missil i ändalykten. Det blir kanske norskt trots allt för min del när det är dags nästa gång.

Det känns betryggande att de bemödar sig om att inte få en missil i ändalykten. Det blir kanske norskt trots allt för min del när det är dags nästa gång.
Jag hoppas att Thai flyger samma väg men det borde vara så. Vem vill hamna som en blodpöl i Afghanistan eller liknande?

Tillbaka
Topp