gym i lamai ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag och frugan ska till Koh Samui och Lamai i December. Jag undrar nu om någon vet om det finns något gym i Lamai där man kan träna. Det finns ett vid "Ring Road" i Chaweng men vet någon om det finns något i Lamai ?
Känner till Thaiboxningsstället uppe i backen men finns det inte ett "vanligt" gym i Lamai ?

hej cosmo!

jo, det finns åtminstone 1 som jag vet, men det finns säkert fler.
känner du till lamai beach? hör gärna av dig igen så ska jag förklara var.

ha re gött
marianne :wai:

Hej Marianne.
Jo jag känner till Lamai rätt bra. Vi har varit där ett antal gånger förut. Men det enda träningsställe jag sett är stället där thaiboxarna tränar. Finns ju ett i backen upp mot stora vägen och ett ute på stora vägen mot Chaweng.
Men det jag söker är ett vanligt gym, som det som ligger vid "Ring Road" i Chaweng. Tror det heter World Gym men inte säker på detta.
Finns det säger du ett sådant gym i Lamai ? Ett vanligt gym ? I så fall var ?

cosmo

hej cosmo!

om du kör upp för "glädjegatan" upp mot stora vägen och sväng sedan höger.
kör sedan mot marknaden. precis när man ska svänga in höger mot marknaden vid family mart. om du i stället svänger vänster precis i samma korsning så ligger det ett vanligt gym direkt eller max 50 m in på vägen på höger sida.
jag har inte tränat där själv för jag upptäckte det när vi kom uppifrån kvällen före vi skulle åka hem och då fick jag se det på min vänstra sida. vi hade lite bråttom så jag hann inte stanna till.

när du testat det så får du gärna skriva på forumet om hur det var och vad det kostade. jag är också intresserad och tänker nog träna där nästa sommar.

det såg fräscht ut.
ha re gött
marianne

Tack för svaret.
Kommer definitivt att prova gymmet när vi är i Lamai i December. Skriver här då om hur jag tyckte det var.

Cosmo

bra.
jag tror att du kommer att bli nöjd. jag tyckte det såg riktigt bra ut.
förstod du min förklaring?

marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp