Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad gulliga ni är mot era tirak
Jag får väl hoppas min tirak kommer att vara lika gullig mot mig, annars väntar jag gärna till juni med att få lite guld.
Jag fick faktiskt en halslänk i dec när vi var där så jag har ju redan fått mitt. Egentligen är jag nöjd och glad bara han kommer hem helskinnad från jobbet.
Jag får väl köpa både alla hjärtansdag present och födelsedagspresent då jag missa båda, men blir bra att slå ihop det till en present.
Mönstrade på hennes födelsedag så blev ju inget bra firande.
Vi får fira valentines day och födelsedag på Kho Chang istället i efterskott.
Jag får väl köpa både alla hjärtansdag present och födelsedagspresent då jag missa båda, men blir bra att slå ihop det till en present.
Mönstrade på hennes födelsedag så blev ju inget bra firande.
Vi får fira valentines day och födelsedag på Kho Chang istället i efterskott.
Firade på jomtien beach under dagen, köpte extra frukt m.m. Middag blev det på en Japansk restaurang på Central o därefter bio i sköna liggstolar mot några extra bath, tyvärr en dålig film Robocop...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.