Har Du slutat att snatta i affärer?

Har Du slutat att snatta i affärer?

• Totala väljare
    11

Ubon

Forumveteran
Frågan får bara besvaras med ett JA eller NEJ, det finns ett alternativ till, att avstå från att svara.

Joker

Forumveteran
Djäkla skitdum fråga , då ett jag med ett ja skulle säga att jag tidigare snattat vilket jag aldrig gjort ,, Att snatta är skit och det sysslar jag inte med , har en bra uppfostran där jag fick lära mig vad som är rätt och fel i samhället ..
Korkad fråga .. För att sluta snatta så måste man jag ju tidigare ha snattat , och det har jag aldrig gjort , inte ens som barn .

Kanske ett galet språkbruk skulle jag vilja påstå ;)

A

Anonym

Gäst
Kunde ju betyda bor du i Thailand? = ja
Är du gift med thailändska = ja
... mm.
Om frågan var om jag snattat så har jag gjort det. En gång när jag var 9-10 år. En 5 öres kola. Höll på skita på mig.

Joker

Forumveteran
Nja, inte direkt kanske , men man vet jag att det snattas på en del butiker , på lilla konsum i vår by påstår personalen att det försvinner en del , då det inte kan vara Romerna som ibland är där så måste det ju vara våra fattigpensionärer :police:

Joker

Forumveteran
Den dan jag blir utan mat på middagsbordet , öppnar jag skåpet och hämtar mig en sadel ,,,( läs mellan raderna) hoppas det aldrig behöver hända ..

A

Anonym

Gäst
Ubon försökte nog vara lite rolig ... jag skulle ju kunna svara nej då jag aldrig börjat ... men valde alternativet att avstå ...

A

Anonym

Gäst
Blir inte klok på den här tapatalk. Först nu ser jag frågan "har du slutat snatta i affären " när jag den tidigare idag stod det som trådrubrik "du får bara svara ja eller nej" ... därav mina svar, det bjuder jag på.
Bidrog tydligen också till att göra den mest korkad.. tror jag lägger ner detta...

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Blir inte klok på den här tapatalk. Först nu ser jag frågan "har du slutat snatta i affären " när jag den tidigare idag stod det som trådrubrik "du får bara svara ja eller nej" ... därav mina svar, det bjuder jag på.
Bidrog tydligen också till att göra den mest korkad.. tror jag lägger ner detta...
Jag lägger också ner denna tråd, åtminstone personligen.

A

Anonym

Gäst
Någon har bytt rubrik på tråden ...

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
A Uppehållstillstånd och visum mm 15

Topp