Hej på er Thailandsvänner..

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej!
Jag är ny på forumet och har haft kontakt med en kvinna från Bangkok sedan en tid. Nu har man ju tusen frågor i huvudet inför ett besök där i staden. Tar gärna emot tips på t ex bra ställe att bo på under två veckors visiten där.
Min kära och jag kommer väl att vara tillsammans under hela tiden (hoppas jag).
Jag har varit i Phuket tidigare. Sol och bad. Det gillar jag.

Bad i närheten av Bangkok finns det. Finns det några sköna softa ställen att vistas på eller är det bara storstadens vilda puls?
Som sagt, man har många frågor och är ju lite pirrig inför mötet med sin stora kärlek. Resedatum är inte bestämt ännu men blir i höst.

Tacksam för alla tips och tack för ett bra forum. Verkar vara ett gäng trevliga killar och tjejer som håller till här...

Linkan

Badet i Bangkok som finns att rekommendera ær Siam Park, den har en gigantisk pool som ær någon kilometer och cirkulerar runt och avslutas med en superstor jættepool med vågmaskin,sen finns det galna nøjen att gøra dær iform av tivoli typ. Vi kørde igenom allt och var helt slut mentalt då de finns ena riktigt galna åkturer och nedslæpp ifrån høga højder.

Boendet beror på var ni vill hålla till. lugnt eller centralt.
Vi brukar stanna på ett stælle som heter victory monument. dærifrån går det snabba tågbanor dygnet runt mellan 10-50 baht tværs øver hela staden. enkelt,billigt och mycket snabbare æn taxi beroende på tider på dygnet.

Siam paragorn ær ett måste att besøka och æven deras 3d biograf som ær den størsta och endaste i landet i dagslæget.
Sen har ni underwaterworld,grand palace,juvel butiker,baiyoke sky 2 som ær de høgsta hotellet i Thailand.

State of lebua har den høgsta uterestaurangen i værlden med en fantastiskt vy. En garanterat Oværderlig upplevelse før damen. De brukar ha en sångare som står på 290 meters højd och sjunger, helt magiskt.søk på nætet och kolla bilderna.
Krokodil/tiger/orm/elefanter/apor farmer etc.Thai boxning.........and so on

De finns så mycket mer att berætta men kolla upp vad ni specifikt vill se så går de lættare att hjælpa då 2 veckor ær før kort før att ens hinna med 10% av utbudet. :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
964
chokchai
C
A
Svar