Hemlösa Farangs i thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

annamw

Gäst
Hej!
Mitt namn är Anna och jag studerar Tv produktion i en skola i Bangkok och ska nu påbörja mitt slutprojekt.
Jag tänkte göra en 15 min dokumentär och jag gjorde research på en del ämnen och läste en artikel om hemlösa svenskar i Thailand som jag tycker är intressant eftersom att jag inte visste att det fanns hemlösa farangs runtom i Thailand.

Jag undrar om ni har tips på olika ställen i Thailand där det finns hemlösa svenskar eller farangs och om ni känner till några?

Tacksam för all tips ni har att ge :)

MVH, Anna

Det har ju diskuterats lite här om en svensk som bor på Sukhumvitgatan soi 4 (Nana), jag har sett han ligga utanför en 7-eleven där det finns en liten parkeringsplats inne på Nana.

Ett ställe du kan hitta dom är mellan soi 21 ( asoke) och soi 23 på Suk.
Liten tvärgata där dom häckar kvällstid. Många verkar bo där.
Finns även en källarlokal under Ruamchit Plaza/Hotel nära soi 15 där har jag sett
många hemlösa kvällstid.

"george " sa:
Ett ställe du kan hitta dom är mellan soi 21 ( asoke) och soi 23 på Suk.
Liten tvärgata där dom häckar kvällstid. Många verkar bo där.
Finns även en källarlokal under Ruamchit Plaza/Hotel nära soi 15 där har jag sett
många hemlösa kvällstid.

Och hur många tror du är svenskar då? Du får det att låta som om det finns en hel svensk-koloni av hemlösa stackare här i Thailand... Tror nog mesta dels till 99% är andra utlänningar som du pratar om, eller hur???

Denna Anna kommer ifrån Sverige, och följdaktligen så vill hon nog endast ha tag i hemlösa stackars svenskar som gjort fel val i livet och valt bort svenska damer.

Sök på homeles in thailand på youtube där finns reportage bl.a från jomtien, Pattaya...

"cumulus " sa:
Och hur många tror du är svenskar då? Du får det att låta som om det finns en hel svensk-koloni av hemlösa stackare här i Thailand... Tror nog mesta dels till 99% är andra utlänningar som du pratar om, eller hur???