hitta ej ordet som sök efter

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
:smoke: :question: :crybaby: :retard: :ninja: :lol: :unibrow: :p :) :( :) :( ;) :\ :D :cool: :nod: :angry: :eek: :p :unibrow: :retard: :crybaby: :eek: :puke: :lol: :ninja: :drool: :paranoid: :evil: :tear: :smirk: :rolleyes: :mad: :wasted: :confused: :wink: :smoke: :arrow: :!: :question: :thumbsup: :thumbsdown: :wai: Jag Hhittar aldrig ordet som jag sök efter :thumbsdown:
 
Hylsnyckel, kupévärmare, dubbdäck, temos och rattmuff. Alla orden är i grundfom och jag hittar inget. :mad:
 
Detta är upprörande må jag säga. Du påstår att man hittar orden då man söker dem i grundform. Jag har sökt fyrpelarlyft, spärrskaft, vingmutter, oljetråg, punktering, Vovo Duett och bakelitratt. Inga ord går att finna i lexikonet.
Skandal, sanna minna ord!
:mad:
 
""ling" " sa:
""Bosse Bildoktorn" " sa:
Hylsnyckel, kupévärmare, dubbdäck, temos och rattmuff. Alla orden är i grundfom och jag hittar inget. :mad:

Är det inte lite för tidigt för rattmuff? Förresten så tror jag inte det finns något thailändskt ord för rattmuff! Om det finns, vilket jag betvivlar så är jag övertygad att Shaowpanyaa vet vad det heter!
Hej, :wai:

Här på Chaimai Dot Coms lexikonavdelning försöker vi ju hjälpa alla kunder :)
Varsågod Bosse... :D

Hylsnyckel กุญแจกระบอกที่เปลี่ยนหัวได้

kupévärmare เครื่องทำความร้อนรถ

dubbdäck ล้อยางหุ้มเหล็ก/
ล้อยางที่มีเกาะเหล็ก


snökedjor โซ่ล้อยาง

termos กระติกน้ำร้อน

rattmuff ผ้ากำมะหยี่หุ้มพวงมาลัย

Shaowpanyaa
 
""Bosse Bildoktorn" " sa:
Detta är upprörande må jag säga. Du påstår att man hittar orden då man söker dem i grundform. Jag har sökt fyrpelarlyft, spärrskaft, vingmutter, oljetråg, punktering, Vovo Duett och bakelitratt. Inga ord går att finna i lexikonet.
Skandal, sanna minna ord!
:mad:
Misströsta inte Bosse :rolleyes: ... När nöden är som störst är hjälpen som närmast... :D Snart kommer du att älska lexikonet med hela ditt goda hjärta :nod: Varsågod... :)

fyrpelarlyft เครื่องไฮดรอลิกสำหรับยกรถสี่จุด

spärrskaft ประแจสี่แฉก/ประแจไข

vingmutter แป้นเกลียวหางปลา

oljetråg อ่างน้ำมันหล่อลื่น

punktering ยางแบน/ยางแฟบ

Vovo Duett รถยนต์ยี่ห้อวอลโว่รุ่นดุเอ็ด

bakelitratt พวงมาลัยทำด้วยแบกเคลไลต์

MVH :wai:
Shaowpanyaa
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp