Hjälp att översätta min hunds namn till thai. Och en fråga till, -kan man skriva thai lodrätt?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
C

charlie

Gäst
Hej,

Jag skulle vilja ha hjälp att översätta min hunds namn till thai. Och en fråga till kan man skriva thai lodrätt?

Mvh

Charlie
 
Den är i naturlig storlek som de såg ut för 400 miljoner år sedan.Dvs mellan 60-80 cm långa.De är tur att vi inte levde då ...:) De som återstår är fluoriserande färger runt skalet på den. Då syns den i mörker och med black light lampa...Precis som de gör i verkligheten..! Men de blir först i december som den blir färdig antingen i Bangkok eller USA hos Kat von D. Har sänt ett mail om tid då de ska passa in med hennes show.

Och vad var det nu hunden hette igen ? Charlie eller har trådskaparen försvunnit?
 
Tillägg för de som ska tatuera sig i Thailand.Använd INTE vaselin då den försämrar färgen och läkningsprocessen i huden pga att den innehåller mycket fett och löser upp färg plus att den täpper igen porerna och huden får inte andas= leder till små små infektioner som gör att färgen släpper.Samt att vaselin INTE är antiseptisk.Dock finns det en variant av den som heter vitt vaselin som är sisådär men varför snåla på några kr för en livslång investering ?

Den ENDA salvan i världen som är klinisk testad och är bäst heter TATTO GOO. Den finns inte att köpa i Thailand men de har ett gott alternativ som heter Bepanthen om ni glömmer köpa med er TATTO GOO.....Bägge kostar bara runt 50 kr i 75 oz storleken och är ovärderlig om ni vill ha en snygg svart tatuering för resten av livet istället för en grå aktig sådan.........bara ett gott tips :wai:
 
Nej, vaselin är bara tillför tatueraren när han ska fästa skissen från skiss tatueringen så att den fastnar på huden när han ska göra tatueringen och under själva processen.I annat fall är den värdelös och dålig, de finns mycket information om detta på nätet och de som är duktiga runt om i världen är kända med problemet.

De som undvikit vaselin har betydligt mer svartfärg kvar på huden, jag själv,jeab och en kompis till mig har gjort tatuering med och utan vaselin och de är som de säger: stor skillnad i svartfärg men ännu tydligare och det tillkommer andra klara färger som blått,rött och grönt. :wai:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

L
Svar
2
Visningar
2 K
A
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
33
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
maria70
M
J
Svar
0
Visningar
1 K
junjosa
J
H
Svar
2
Visningar
1 K
hampus89
H
A
Svar
3
Visningar
2 K
A
F
Svar
12
Visningar
3 K
Wanpen
W
F
Svar
1
Visningar
2 K
Feggeliano
F
 
Tillbaka
Topp