Hjälp med översättning!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej!!

Jag har träffat en väldigt trevlig tjej som är från Tailand. Problemet är att man själv har blivit "lite" kär i henne! :eek:

Till själva grejen: Jag har en idé om att överrsaka henne med en bukett rosor med ett litet kort i där jag skriver till henne på Thai. Jag har försökt hitta ord som; Jag, dig, känner, bio. Jag tror att ni förstår vad jag är ute efter.... :)

Är det någon här som kan hjälpa mig med att översätta 2-3 meningar till Thai?

Jag tror att hon skulle bli väldigt glad & uppskattad!

Mvh
//Deep In Love
 
""Deep in Love" " sa:
Hej!!

Jag har träffat en väldigt trevlig tjej som är från Tailand. Problemet är att man själv har blivit "lite" kär i henne! :eek:

Till själva grejen: Jag har en idé om att överrsaka henne med en bukett rosor med ett litet kort i där jag skriver till henne på Thai. Jag har försökt hitta ord som; Jag, dig, känner, bio. Jag tror att ni förstår vad jag är ute efter.... :)

Är det någon här som kan hjälpa mig med att översätta 2-3 meningar till Thai?

Jag tror att hon skulle bli väldigt glad & uppskattad!

Mvh
//Deep In Love

Hej "Deep In Love" :p

Roligt att du blivit djupt kär men det är väl inget problem?
Det är klart att du ska bjuda henne på bio så gör det med stil! Visa henne att du tagit reda på lite om hennes kultur och språk och bered dig på att sånt här tar tiiiiiiiid. 2-3 meningar brukar aldrig vara några problem att få översatta här men du måste ju skriva exakt vad det är du vill ha översatt :D Berätta gärna i klarspråk vad du är ute efter så får du bättre hjälp.


PS. I Thailand visar man normalt inte känslor öppet. Undvik att hålla handen, pussas och kramas så du inte chockerar henne. Lägg inte armen om henne på bion. DS.

Hälsningar Dr. Love
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
1 K
junjosa
J
F
Svar
1
Visningar
2 K
Feggeliano
F
F
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
10
Visningar
3 K
A
S
Svar
4
Visningar
2 K
A
S
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
7
Visningar
2 K
Gazton
G
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
A
A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
A
Svar
33
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp