Hockeysäsongen 2024 - 2025

Liten seriefinal i allsvenskan ikväll mellan Södertälje och Karlskoga.

Södertälje är väl lite favorit på grund av hemma is men Karlskoga har absolut kapacitet att besegra SSK.

BTT

Du är uppenbarligen inte innehavare av den äkta och riktiga hockeykänslan, att vara en del av laget som sann supporter.
Stäng av gubbtjuven från denna tråd då han bara är inne för att irritera andra hockey intresserade medlemmar. Lycka till ikväll mot mitt lag, tror Timrå får det hett om öronen ikväll. Kan de fortsätta spela en bra defensiv som de har haft nu ett tag så kan det gå vägen!

Du är uppenbarligen inte innehavare av den äkta och riktiga hockeykänslan, att vara en del av laget som sann supporter.

@Berralund, :laugh:
Kan även vara så illa att vår "kära" medlem Boa52 har vuxit fast eller t.o.m. slagit rot genom användning av träskor och aldrig kommit till skott i sportvärlden.
I slutändan är vi vinnare oavsett om man gillar sporten och de bittra förlorarna är de som kritiserar andra för vad de ser, följer eller älskar att se vinna...

@JBK.Ltd.

P3 igång.
4 min. in powerplay till Brynäs favör, orsak hög klubba.
Utdelning i powerplay 2 - 0

P3
Ökat på med 3 - 0 i Brynäs favör och 8 min. kvar.
Och Skellefteå fixar en utvisning mot dem själva, 2 min. 5 mot 4.
Inte många sekunder in powerplay så kom 4 - 0.

Så då gick vi av rinken med vinst på hemmaplan, med lite bök å stök i slutsekunderna.

@JBK.Ltd.
En gång Brynäs alltid Brynäs!

Senast ändrad:
@Berralund, :laugh:
Kan även vara så illa att vår "kära" medlem Boa52 har vuxit fast eller t.o.m. slagit rot genom användning av träskor och aldrig kommit till skott i sportvärlden.
I slutändan är vi vinnare oavsett om man gillar sporten och de bittra förlorarna är de som kritiserar andra för vad de ser, följer eller älskar att se vinna...

@JBK.Ltd.

Den här tråden är väldigt mycket JBKLTD och väldigt lite Boa52. Sen får man väl skriva i vilka trådar man vill?

BTT

Stäng av gubbtjuven från denna tråd då han bara är inne för att irritera andra hockey intresserade medlemmar. Lycka till ikväll mot mitt lag, tror Timrå får det hett om öronen ikväll. Kan de fortsätta spela en bra defensiv som de har haft nu ett tag så kan det gå vägen!
En utmärkt idé som jag numera har verkställt.

Och inte blev humöret bättre oförmåga att göra mål trots spelövertag, en förutsättning för att vinna hockeymatcher.

Tillbaka
Topp