Hockeysäsongen 2024 - 2025

Brynäs:love_transparent:

1727395853682.jpeg

F också!
Besökarna har utökat ledningen i Monitor Arena.
P2
Brynäs 0 - 2 Frölunda

Så Jaaa! Reducerat
Brynäs 1 - 2 Frölunda

Yes! Utjämnat
Brynäs 2 - 2 Frölunda

P3
Börjar visa rätt spel.
Brynäs 3 - 2 Frölunda

De börjar visa vem som är vinnare.
Brynäs 4 - 2 Frölunda

Powerplay för Brynäs i 2 min.(inget hände)

Senast ändrad:
Hockey suger ibland. Vi har mycket av spelet men kan inte göra mål. Då vinner man inga matcher. :'(

Det där har man sett både i hockey och fotboll så många gånger.

Finns lag som dominerar och skapar massor av målchanser men kan inte sätta ditt chanserna och sen har vi dom lagen som skappar betydligt mindre men dom har måltjuvarna och därför vinner dom ändå.

Det räcker ofta med två riktiga måltjuvar för att vinna matcher. Kanske Redhawks saknar detta i år?

BTT

Det var som tusan, IK Oskarshamn - Kalmar HC 1-3 de du @gunnarg ;)

Kalmar var bra redan förra året. Man skakade ju bla Karlskoga i slutspelet.

Tror säkert att Kalmar tar sig till slutspelet även i år.

Allsvenskan är lite öppnare i år eftersom det finns inget Brynäs så i alla fall fem lag har chansen att gå upp.

Björklöven, Södertälje, Djurgården, Oskarshamn, Karlskoga och sen kan Kalmar kanske skrälla.

BTT

I morgon är det dags för det första skånederbyt i Ängelholm. Då får vi se vilken av dom två bottenlagen just nu som håller nerverna i styr och kan bärga några viktiga poäng.
Inget av lagen är ju direkt formtoppat.
På grund av att Rögle har hemmais och utsåld arena så tippar jag att segern går till Ängelholm.

BTT

I morgon är det dags för det första skånederbyt i Ängelholm. Då får vi se vilken av dom två bottenlagen just nu som håller nerverna i styr och kan bärga några viktiga poäng.
Inget av lagen är ju direkt formtoppat.
På grund av att Rögle har hemmais och utsåld arena så tippar jag att segern går till Ängelholm.

BTT
Jag utser dig härmed till Thaisnacks egen sportkommentator!:thumbsup:

Tillbaka
Topp