Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I morgon är det dags för det första skånederbyt i Ängelholm. Då får vi se vilken av dom två bottenlagen just nu som håller nerverna i styr och kan bärga några viktiga poäng.
Inget av lagen är ju direkt formtoppat.
På grund av att Rögle har hemmais och utsåld arena så tippar jag att segern går till Ängelholm.
Jag befarar att du får rätt, historiken pekar ju på det. Inget av lagen har börjat bra men jag hoppas givetvis att Redhawks kan överraska och knipa 3 poäng. Ingen får störa mig kl 19 ikväll, då är TV-soffan reserverad.
Jag går upp vid halv sex så jag får några timmars sömn utan galande tuppar, sen brukar jag ta mig en lutare nån timme på eftermiddan och innan sändningarna börjar.
Jag går upp vid halv sex så jag får några timmars sömn utan galande tuppar, sen brukar jag ta mig en lutare nån timme på eftermiddan och innan sändningarna börjar.
Personligen hoppar jag över NHL, det är helt fel tid när man har en 11-åring som skall till skolan på morgonen.
Men idag är det dags för Arenan igen när vi tar emot Luleå. Hörde att Brendan Shinnimin är avstängd återigen, skönt så att han inte skadar någon av våra spelare. Han är vårdslös i sitt spel.
Personligen hoppar jag över NHL, det är helt fel tid när man har en 11-åring som skall till skolan på morgonen.
Men idag är det dags för Arenan igen när vi tar emot Luleå. Hörde att Brendan Shinnimin är avstängd återigen, skönt så att han inte skadar någon av våra spelare. Han är vårdslös i sitt spel.
Det var en spännande tillställning med ett bra slut. Kul att vår korttidskontrakterade målvakt Kiiviaho fick briljera. Vårt spel ser bättre ut denna säsongen med många unga spelare som vill mycket. Så jag ser fram emot fortsättningen med tillförsikt. En extra bonus är att vi för tillfället är bäst i Skåne, med en match mindre spelad.
Nog snarare så att tanken på att åka till smårinkarna i Småland, typ Dackehallen i Tingsryd eller Victoriahallen i Nybro är väldigt omotiverande för dom större klubbarna.
Det enda laget i Småland som har en arena av klass är ju HV.
Nog snarare så att tanken på att åka till smårinkarna i Småland, typ Dackehallen i Tingsryd eller Victoriahallen i Nybro är väldigt omotiverande för dom större klubbarna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.