Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När vi var där nere i juni bodde vi på Lek hotell, på soi 7. Låg ca 200 m från stranden, 850 baht per natt inkl frukost. Inget märkvärdigt men helt ok.
Lek Hotel är ok! MEN det ligger inte på jomtien, - föreslår hotel Aveny Inn ligger på SOI WELCOME c.a Soi 12, ägs av en trevlig göteborgare, Björn Jonsborg, nära stranden, fina rum, bra restaurang, rent och snyggt....
Lek Hotel är ok! MEN det ligger inte på jomtien, - föreslår hotel Aveny Inn ligger på SOI WELCOME c.a Soi 12, ägs av en trevlig göteborgare, Björn Jonsborg, nära stranden, fina rum, bra restaurang, rent och snyggt....
Karma...-Du får nära till havet, hälsa Björn...Ta med Ansjovis (fiskkonserv ) om du har plats i resväskan, vet att det är uppskattat...Skriv något här hur du haft det!
(Ger även Rong en karma...!)
Synd bara att det ligger så lång bort på Jomten man kan komma.Lite överreklamerat ang vänligheten tycker jag, men det kanske berodde på mig att jag sa Hej först.
Jag skulle rekomendera Lek Hotel, det finns ett Lek Hotel på Jomtien och ett annat inne i Pattaya. Det inne i Pattaya är lyxigare än det på Jomtien, men båda har swimmingpool och ligger mycket centralt.
Jag skulle rekomendera Lek Hotel, det finns ett Lek Hotel på Jomtien och ett annat inne i Pattaya. Det inne i Pattaya är lyxigare än det på Jomtien, men båda har swimmingpool och ligger mycket centralt.
Var forbi Lek hotel idag och tog bilderna ovan, - poolen tycker jag inte ar en riktig pool, sa den ska du glomma - man maste se den i verkligheten for att fatta....,-bilderna ljuger ngt, poolen ar mkt liten och jag tycker inte man ska anvanda den av medicinska orsaker/HALSOSYNPUNKT, min bedomning. Jag gillar inte gatan om jag ska vara arlig o uppriktig. Forsokte fa kolla pa ett rum men det var fullbokat sa receptionen.
Men visst kan du bo dar eller pa ngt annat hotel, att hitta rum har ar det minsta problemet spec. under juni. Man far vad man betalar for, tror det lonar sig att satsa litet mer och ha det bra, spec. nu nar man verkligen far valuta for kronan, 1 krona=5bath.
Om man dessutom avskaffar uthyrarmaffian på stranden, tuk-tuk maffian på turistorterna och alla förbaskade skräddare som antastar en så kan det nog bli bra.
Men på ett lugnt hotell eller i en bungalow "off track" är det härligt!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.