Hotell:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Behöver tips på bra boende på Koh Samui.helst med pool o nära stranden.Vi ska åka runt påsk,vi är 3 vuxna varav en 18 årig tjej.Har hört att Chaweng ska va bra.Vi vill inte hamna mitt partyland men ändå ha lite liv o rörelse.Även tacksam för tips på öar runt omkring

A

Anonym

Gäst
Hej!!!

Vi har bott på Lamai Wanta som ligger på Lamai beach och kan verkligen rekommendera det. Vi bodde i bungalow precis bredvid poolen som i sin tur låg precis vid sandstranden. Där finns en riktigt bra restaurang med bra priser och du kan bli serverad drinkar vid poolen om du vill det utan extra kostnad. Hotellrummen är inte speciellt stora och har inte så bra förvaringsutrymmen annars är de bra. Det är väldigt vackert och personalen på receptionen är duktiga på engelska.
Ett annat ställe är Weekender som har helt nya hotellrum som inte går av för hackor. Det ligger också bra till.
Själv skulle jag inte bo i Chaweng. Det är för mycket av allt enligt min mening. Det räcker att åka in och handla på Tesco Lotus eller att åka in en kväll för att roa sig.

du får gärna höra av dig igen...
lycka till
Marianne

A

Anonym

Gäst
man kan åka med katamaran till koh phagnan och koh tao. Alldeles bredvid koh tao ligger nang yuan som är ett underbart ställe. jag har bara sett det ifrån båten men det är otroligt vackert. dit åker många på snorklingsäventyr över dagen. man kan bo över där men det finns inte alls många bungalower och jag tror bara en max två restauranger så där är öde. En natt skulle jag kunna tillbringa där eller två men inte mer för då skulle jag nog få lappsjuka. ¨på koh tao är det mest dykare.

marianne

A

Anonym

Gäst
Tackar så mycket för tipsen av Marianne,ska genast kolla upp hotellen./Focus

A

Anonym

Gäst
Hej focus!!!

Hur har det gått för dig? Har du hittat något bra boende än?

marianne

A

Anonym

Gäst
Har kollat upp hotellen,verkar vara toppen enligt andra också,och de hade lediga rum runt påsk.Nu är det bara att jaga flygbiletter o planera för resan.Så tack ännu en gång för tipsen/FOCUS.

A

Anonym

Gäst
vilket hotell tyckte du verkar vara bäst?
på lamai wanta är personalen toppen och bättre kunniga på engelska.
på weekender har man massage bredvid beachen och en bar precis bredvid. personalen är jättetrevliga här också men inte så duktiga på engelska. de är duktiga på massage och nu tror jag också att de har spa anläggning. poolen vid weekender är inte lika trevlig som på lamai wanta enligt min mening.
vilket du än tar tror jag du blir nöjd.
lycka til
marianne :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Audirs2 Hotell i Bangkok? Bangkok forum 152
Isan Lover Billiga sista minuten resor med hotell p.g.a coronaviruset ? Thailändskt reseforum 34
S hotell koh phangan Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 0
Lung-Nok Tips på hotell Allmänt thailandforum 16
Isan Lover Raid mot 18 falangägda hotell på Koh Samui. Expat i Thailand 0
Matt82 Charterhotell/resor kontra "vanliga" hotell och resor Allmänt thailandforum 27
W Billigt hotell Allmänt thailandforum 2
A En seriös jämförelse av priser på hotell samt mat och leverne olika platser i Thailand Allmänt thailandforum 106
Isan Lover Ytterligare 7 olagliga hotell funna i Pattaya, totalt 100 st. Pattaya forum 179
Isan Lover 60 hotell stängda i Prachuap Khiri Khan. Hua Hin och Cha-Am forum 42
Krister Tips om hotell darkside Pattaya forum 1
kurant Tillslag mot hotell och resorter. Thailändska Nyheter 2
Isan Lover 90% av kontrollerade hotell på Koh Phi Phi saknade tillstånd. Krabi forum 11
A Tips på hotell i Hua Hin. Hua Hin och Cha-Am forum 22
A Hotell Udon Thani Isaan forum 10
L Hotell i Hua Hin Hua Hin och Cha-Am forum 7
Glimten Vilket hotell har den bästa/sämsta hotell frukosten i Thailand? Thailändskt reseforum 22
G Hur mycket tips ger du på hotell Thailändskt reseforum 196
Lara Croft Tata-chefen blir det senaste uppmärksammade dödsfallet på hotell i Bangkok Thailändska Nyheter 0
D Hotell i Khon kaen city Isaan forum 13
A Kho Chang, Vilken del skall man bo, tips på bra hotell. Thailändskt reseforum 31
P Hotell i jomtien Pattaya forum 38
G Billigt hotell i BKK Thailändskt reseforum 14
G Häftigt hotell i BKK? Thailändskt reseforum 6
A hotell BKK Bangkok forum 2
in-ka hotell bangkok Bangkok forum 100
A Hotell med bara Thai anställda i Sverige.. Allmänt thailandforum 29
A Har du ett hotell/jobbar på ett hotell i Thailand? Allmänt thailandforum 0
A 2 HOTELL NATTER GRATIS! Allmänt thailandforum 0
I hotell i Krabi, Krabi forum 6
A Bra och billigt hotell i Pattaya? Pattaya forum 32

Liknande trådar

Topp