Hund i karantän.

 
En 30-06 kostar typ 25kr. Löser problemet. Det finns ju plastpåse också om man är riktigt vidrig. Då kan ju du förklara vad du menar med det här eftersom jag inte verkar förstå vad du menar Förklara vad du menar med riktiga meningar då
 
Selma kommer inte ner förrän till nästa vinter när karantäner förhoppningsvis är borta.

Jag har inte heller någon större lust att tillbringa två veckor på ett hotelrum och särskilt inte med tanke på att Berit snarkar som den värsta luftkonditionering och jag störs av en syrsas ljud.

Minns när jag var i hembyn i Loei. Det var ganska bra tills man skulle sova sen började eländet med skällande hundar och tuppar som gal. Minns att jag var tvungen att supa ner mig rejält plus ett antal valium för att kunna sova.

STT

Så det blir lägenhet för vistelsen istället med två sovrum.
Gott så brodern!

Jag så att du startade en ny tråd om ditt liv på sociala medier här med en efterlysning. Hur gick det med efterlysningen?

Jag verkar inte kunna hitta tråden nu, vet du om det hänt nåt med den?
 
Det är nog alla dom anledningar du räknar upp,men just för mig försöker jag hitta den bästa precisionen till mina vapen. Kul att hitta kulor & krut som harmoniserar,då får man fina träffbilder på tavlan om skytten gör sitt:thumbsup:
Jag har ju varit på väg att ta Jägarexamen en gång i tiden. Mitt största intresse ligger i skyttet. Med jakten så är det mest att få vara i naturen som drar. Sist jag var med på älgjakt så hette mitt vapen Canon EOS 30D :) Sköt många skott men fällde ingen älg. Man kanske skulle fräscha upp studierna och genomföra jägarexamen nu.
 
 
 
Tillbaka
Topp