Hur är vädret där du befinner dig nu??

Krister

Forumveteran
Haha det löser vi enkelt. Använder enbart kepsen inomhus samt ge fasen i att mönstra på fler gånger.
Annars ber jag pumpman att måla om skiten :)

/ SatanG
Ja har haft ett antal såna innan jag fick nuvarande keps av en polare. Den verkar helt oblekbar...
Om du låter bli helt att åka till Thailand kanske du klarar dig nån vecka extra innan den blir rosa...

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Idag vaknade jag av att det haglade, hageln var ca 0.5 till 1 cm, det smattrade på en kort stund för att sen gå över i regn och nu 15 minuter senare är det snart blå himmel igen.

Mvh isan lover

Nam Falang

Forumveteran
Hoppas det inte regnar imorgon som det gjorde idag. Skall besiktiga min Yamaha Dragstar 1100 i morgon. Sedan skall den säljas och jag hoppas jag slipper tvätta så mycket som efter att man kört i regn. Nackdelen med hojar som har mycket krom och stora blanka ytor.

EBBDC24A-E622-47D2-BE69-062634979088.jpeg

Nam Falang

Forumveteran
Hoppas det inte regnar imorgon som det gjorde idag. Skall besiktiga min Yamaha Dragstar 1100 i morgon. Sedan skall den säljas och jag hoppas jag slipper tvätta så mycket som efter att man kört i regn. Nackdelen med hojar som har mycket krom och stora blanka ytor.

Visa bilaga 78673
Det blev blankt papper på besiktningen men regnade på hemvägen så nu fick jag mer tvättjobb :)

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Här på Norska havet har det pissregnat sedan i eftermiddags men inte mycket vind så visst står man ut. Lots blir det vid 7-tiden imorgon bitti.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Idag regnar det och är 8 grader, regnet behövs ju men det är ändå lite tråkigt.
Igår var det klarblå himmel och sol.

Mvh isan lover

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Ungefär 6 grader här och lätt regnigt. Passerar Vardö i eftermiddag, Kirkenes ikväll. Latitud just nu N 71 grader.

magunnar

Forumveteran
Ojoj vad det regnade när det kom till slut 79mm här på kort tid i spenaten.
Frugan blev glad har varit väldigt torrt här.
Har inte bestämt mig angående flyg, sabai, sabai.:p
Sitter ute på altanen med en mogen cola zero i handen.:cool::cool:
Vist är livet underbart.:p:p

Topp