Hur är vädret där du befinner dig nu??

A

Anonym

Gäst
Hitta du någon rullator föresten? Tänkt på det när jag gått förbi pharmacy och sett nu i dom flesta större pharmacykedjorna här i området att dom haft rullatorer.
Nix, inget ännu det blir att kolla runt lite mera innan vi åker ner.
I butiken som @nmax tipsade om hittade vi ingen rollator men en massa andra hjälpmedel fanns det.

Senast redigerad av en moderator:
A

Anonym

Gäst
Ok, som sagt kolla i Pharmacys, jag har gått förbi några stycken i veckan och dom hade i skyltfönster.
Men detta har vart pharmacy från dom stora kedjorna.
Jag ska ta en sväng downtown till fots de kommande dagarna så får vi se vad som dyker upp, jag frågade sambon om en el-driven 3hjuling evt kunde vara något som kunde behövas för är man 70+ så lär inte behovet minska.

SatanG

Forumräv
Den där jäkla global warming :)

/ SatanG

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Södra Finland bjuder idag på nästan klart väder med en frisk nordvästlig vind. Temperatur 3 minusgrader. Men nästa vecka när vi kommer till Uleåborg säger väderprofeterna att det skall bli ner till 17 minusgrader, då växer havsisen snabbt.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Här uppe i Bottenviken blåser en frisk sydostlig bris och det är ca 8 minusgrader. Svinkallt med andra ord. Lots in till Uleåborg kl 19, återstår att se hur lång tid det tar att komma in med tanke på isen där. Här ute till havs är det isfritt med lätt nedisning som följd.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Soligt väster om Gotland med en frisk nordvästlig bris och nollgradigt. Det skall bli mellan 7 och 10 minusgrader i Björneborg imorgon och fredag, skönt att man skall flyga söderut

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Är ju tillbaka på ön nu och här är det 7 grader varmt och halvklart, 6 grader i vattnet och en nordvästlig vind på 9 m/s.

82D61243-CE0D-4387-A0D2-03278F76446D.jpeg

Här skjuter bondliljorna redan upp

D8D5EF7C-C132-42A7-95B1-296188874083.jpeg

Perennerna börjar också vakna till liv.

47301617-3421-494D-90B3-E66EB573FA47.jpeg

Här är några sommarblommor som har övervintrat utomhus.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Topp