Hur är vädret där du befinner dig nu??

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Kraftiga skyfallsliknande skurar varvat med solglimtar och blåsigt med 17 grader på termometern. Så ser det ut i sydvästra Skåne idag.

stef@n

Aktiv medlem
Ser en svensk flagga på en flaggstång, är inte det att ta i.Thai flagga upp samt en svensk flagga på en mindre stång
Borde ju vara en Thai Flagga. får lite associationer till Sverige där invandrare sätter upp sin nations flagga.
Det är bra, både en dansk och norrman har stannat till därför att de sett flaggan, de hade nog inte stannat om de sett en thaiflagga. Vad invandrare sätter upp för flaggor i Sverige bryr jag mig inte om.

Holmen

Forumveteran
Det är bra, både en dansk och norrman har stannat till därför att de sett flaggan, de hade nog inte stannat om de sett en thaiflagga. Vad invandrare sätter upp för flaggor i Sverige bryr jag mig inte om.
Du har val inte så stor erfarenhet hur det fungerar i Thailand, Om danskar o norrmän¨stannar är ju inte intressant, för Thai är det den Thailändska flaggan som gäller, men du kanske har en oficial flaggstång.
Mn skit du i det, jag skulle aldrig sätta upp en svensk flagga som är högre än en Thailändsk flagga.
Så tycker du borde återvända till Sverige o hissa din flagga, här gäller den Thailändska flaggan.

stef@n

Aktiv medlem
Du har val inte så stor erfarenhet hur det fungerar i Thailand, Om danskar o norrmän¨stannar är ju inte intressant, för Thai är det den Thailändska flaggan som gäller, men du kanske har en oficial flaggstång.
Mn skit du i det, jag skulle aldrig sätta upp en svensk flagga som är högre än en Thailändsk flagga.
Så tycker du borde återvända till Sverige o hissa din flagga, här gäller den Thailändska flaggan.
Ja jag skiter i det precis som dina andra åsikter men kommer det thailändare som tycker att det inte är bra med flaggan får jag väl tänka om, svårare än så är det inte. Jag ska höra med en granne i morgon vad han tycker.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
A Hur är vädret är i Thailand i augusti månad? Allmänt thailandforum 7
Isan Lover Bojar som ska varna för tsunamis är ur funktion. Thailändska Nyheter 5
Pigface Vardagsekonomi. Nu är goda råd...gratis! Ordet är fritt 82
stef@n Någon som vet vem Backlund är? Allmänt thailandforum 3
finnen Vad är detta för pryl Ordet är fritt 38
Kycklingen Vad är detta? Allmänt thailandforum 7
PanPan Läkarintyg att man är frisk och inte smittad av corona. Ordet är fritt 60
Isan Lover Thai Hälsominister säger att utlänningar är smutsiga och inte duschar. Thailändska Nyheter 63
Isan Lover På Koh Larn passar man på att köra bort alla sopor nu när Kineserna är borta. Pattaya forum 8
Isan Lover Dom glömda turisterna trivs i Pattaya när Kineserna är borta. Pattaya forum 9
Berralund Åldersskillnad - Är det något att bry sig om? Funderingar och betraktelser 417
A Är det så Funderingar och betraktelser 71
Matt82 En del turister är värre än andra :p Ordet är fritt 5
Isan Lover 80% av alla mc-taxi i Pattaya är olagliga, men polisen hittar ingen av dom. Pattaya forum 12
Isan Lover 1 339 fabriker har stängt eller är till salu hittills i år. Thailändska Nyheter 31
Isan Lover Vintern är på väg i norra och nordöstra Thailand. Allmänt thailandforum 8
Isan Lover Polisen i Pattaya är chockade. Pattaya forum 1
JanneMan61 "Alternativ" energi är billigare än Kol, Olja, kärnkraft... Hur tjäna/spara pengar.. Ordet är fritt 72
A Undrar hur fattigt och korrupt detta land är Funderingar och betraktelser 182
Berralund Svenska kronan är rekordlåg 2 Ordet är fritt 404
Pepsi Vår thaipojke är svårt skadad i olycka. Allmänt thailandforum 168
H Obligatorisk försäkring. Nu är det taget Expat i Thailand 268
Isan Lover Därför är Kinesiska turister viktigare än västerländska turister. Allmänt thailandforum 164
A Vad är bättre i Phillipinerna Allmänt thailandforum 147
S Tips på hur vägen är väster om Chao Praya River i Bok Thailändskt reseforum 51
Ubon Snygg och nykammad, snart är Du på bild... Allmänt thailandforum 1
Isan Lover Lösa hundar som biter folk är ett problem i Pattaya. Pattaya forum 0
Acke Asbestskandal - hur är det med pudret i Thailand Allmänt thailandforum 0
Isan Lover Är marijuana den framtida grödan? Thailändska Nyheter 179
Ubon Är detta Thailands start på en "mee too" rörelse? Thailändska Nyheter 0
Isan Lover 1 av 10 som dör i trafiken är utlänning i Chiang Mai. Chiang Mai forum 4
A Är de så effektiva ???? Allmänt thailandforum 0
A Tur man inte är Göteborgare då Allmänt thailandforum 2
Isan Lover Fackföreningar, är dessa förlegade? Ordet är fritt 296
nmax Är det nya regler på g Allmänt thailandforum 70
Isan Lover Kim Larsen är död. Ordet är fritt 22
B UT-ansökan, Sverige. Webbansökan. Vad är er erfarenhet? =) Uppehållstillstånd och visum mm 13
L Vilken vädersajt är bäst för den Thailändska väderprognosen? Thailändskt reseforum 10
Matt82 Vem är det som fintankar moppen? ;) Thailändska Nyheter 28
Audirs2 Australien, är det en del av Asien? Övriga världen 5
andrejsdenruskige Är man på väg att gå ifrån drickssystemet Allmänt thailandforum 44
Berralund Bilbyte i Sverige, vad är bäst och enklast? Ordet är fritt 326
Isan Lover Är det ett priskrig på gång? Thailändskt reseforum 1
Pepsi Varför är inte Thailand med i Eurovision Song Contest? Ordet är fritt 28
U Det är ju inte direkt raketforskning...... Ordet är fritt 10
K Alla noteringar i kalendern på min Samsung är borta Teknikrelaterat 9
Matt82 Visumet är beviljat! Allmänt thailandforum 48
Pepsi Ännu en folkkär artist har lämnat in. Lillbabs är död Ordet är fritt 3
Tulpan Är det någon som är tillsammans med en kvinna som inte redan har barn och inte vill ha några? Allmänt thailandforum 33
K Är detta ätbart ? Allmänt thailandforum 21

Liknande trådar

Topp