Hur är vädret där du befinner dig nu??

Boa52

Aktiv medlem
Regnigt, rejält blåsigt och 6 plusgrader. Perfekt väder för ett lite lägre elpris.
riktigt skit väder nu att det snöar ok men nu har det regnat också, snön släpper inte från spaden, Har varit ute hela dagen och skotta snö
har ett pass kvar i kväll, carporten Nu gnäller jag, min fru sa igår vi flyttar ham till thai, jag tar hand om dej, söt va. Inte redo för det
måste skota mera tak först. Dyngblöt så måste byta kläder innan nästa omgång, ca 50 -60 cm blötsnö, fy f-n

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
riktigt skit väder nu att det snöar ok men nu har det regnat också, snön släpper inte från spaden, Har varit ute hela dagen och skotta snö
har ett pass kvar i kväll, carporten Nu gnäller jag, min fru sa igår vi flyttar ham till thai, jag tar hand om dej, söt va. Inte redo för det
måste skota mera tak först. Dyngblöt så måste byta kläder innan nästa omgång, ca 50 -60 cm blötsnö, fy f-n
Ja jag har sett att ni har ett elände däruppe, jobbigt. Nu är det lugnare här, fortsätter det så kan det bli en tågresa till Malmö imorgon. Hälsa på kompis och samtidigt besöka thaiaffären på Möllevångstorget.

Rolle 68

Aktiv medlem
Sol och 23 grader!

20230112_093853.jpg

Kentha

Forumräv
Igår hade vi som mest 22 grader som mest och duggregn hela dagen men idag på eftermiddagen blev det sol och varmare. Framöver ser det dystert ut, ner till 10 grader på natten, Tur att jag har en fordrad sommar/vårjacka att ta på. Usch.

andrejsdenruskige

Forumveteran

Är du sörlänning?
Det är helt vanlig vinter. Det kan ju inte komma som en överraskning

Fiskarn

Forumräv
Igår hade vi som mest 22 grader som mest och duggregn hela dagen men idag på eftermiddagen blev det sol och varmare. Framöver ser det dystert ut, ner till 10 grader på natten, Tur att jag har en fordrad sommar/vårjacka att ta på. Usch.
Blir varmt dagtid, har även jag en del vinterkläder från Sverige, samt ett par skinnjeans och en gammal fin skinnjacka när jag kör, Snart bär det iväg på ett par veckor till Chantaburi, Rayong samt Pattya den 9-11 Bike week

Liknande trådar

Topp