Hur är vädret där du befinner dig nu??

 
här är det nära blida -8 å lätt snöfall , har iaf hunnit falla dryga 5cm till sen sista gången jag skotta igår kväll bättre än dom 50cm dom hotade med å jag befarade men finns ju tid än för det iofs , vi borde iaf med råge ha en bit över 1 meter nu jmk hade iaf 1,35 uppmätt innan sista snön så borde hunnit passerat 1,5m där.
 
Nedrans klibbväder här i BangSaray idag. Endast ca 28 grader så inte så varmt. Regnade igår. Idag tittar solen fram men luftfuktigheten är hög och svetten rinner.

På lördag morgon landar man i Svedala, då blir det annat väder. Tror faktiskt jag föredrar vädret här i Bang Saray :)
Åk till Phuket nästa gång om du vill ha bra väder.:laugh:,men skippa rövhålet Patong.
 
Hej

Klarblå himmel och sol, vi har haft 26 grader nu på natten och väntar oss ca 35 grader fram på dagen.
Man har pratat om regn på lördag, men det tror jag inte mycket på.

Mvh isan lover
 
Just nu har vi den kallaste vintern jag upplevt här i södra Isaan. Idag på morgonen +7

Hur kallt har ni det uppe i thai Norrland MaGunnar och Isaan Lover?

Cold 2018-02-06.jpg
 
Hej

Här uppe i norra Isaan är det den kallaste och längsta vintern som folk kan komma ihåg, bara 8-10 grader på morgonen och 20-23 på dagen, näst intill outhärdligt.

Mvh isan lover
 
Skagerrak bjuder på riktigt finväder idag, mulet med en lätt nordvästlig bris. Det var värre förra resan när det rullade 50 grader åt varje håll, den gången blåste det sydväst 18 - 23 m/s. Platt-TV apparaterna höll på att lossna från skotten (väggarna för oinvigda). Dessa norgesäkrades tydligen inte i Kina.
 
Vad i sjutton gubbar har ni flyttat till Svedala? Här i norr har det varit rätt kyligt men knappt under tjugo grader och trettio till lite mera på dan. Vad fan är det som händer? Ser ju att La Nina har dykt till källaren men ändå. Brukar innebära att våren blir sen i Sverige. Bifogar grafen.
nino3.png

Alltså det blir inte vår förra i maj i Sverige , nästan garanterat.
Vem var det som sa att det blir en riktig vinter i Sverige iår? :p
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp