Hur är vädret där du befinner dig nu??

 
Hoppas det inte regnar imorgon som det gjorde idag. Skall besiktiga min Yamaha Dragstar 1100 i morgon. Sedan skall den säljas och jag hoppas jag slipper tvätta så mycket som efter att man kört i regn. Nackdelen med hojar som har mycket krom och stora blanka ytor.

EBBDC24A-E622-47D2-BE69-062634979088.jpeg
 
Hoppas det inte regnar imorgon som det gjorde idag. Skall besiktiga min Yamaha Dragstar 1100 i morgon. Sedan skall den säljas och jag hoppas jag slipper tvätta så mycket som efter att man kört i regn. Nackdelen med hojar som har mycket krom och stora blanka ytor.

EBBDC24A-E622-47D2-BE69-062634979088.jpeg

Det blev blankt papper på besiktningen men regnade på hemvägen så nu fick jag mer tvättjobb :)
 
Här på Norska havet har det pissregnat sedan i eftermiddags men inte mycket vind så visst står man ut. Lots blir det vid 7-tiden imorgon bitti.
 
Hej

Idag regnar det och är 8 grader, regnet behövs ju men det är ändå lite tråkigt.
Igår var det klarblå himmel och sol.

Mvh isan lover
 
Ungefär 6 grader här och lätt regnigt. Passerar Vardö i eftermiddag, Kirkenes ikväll. Latitud just nu N 71 grader.
 
Ojoj vad det regnade när det kom till slut 79mm här på kort tid i spenaten.
Frugan blev glad har varit väldigt torrt här.
Har inte bestämt mig angående flyg, sabai, sabai.:p
Sitter ute på altanen med en mogen cola zero i handen.:cool::cool:
Vist är livet underbart.:p:p
 
Solen skiner på F-dagen.. Ca 15 grader.. Frugan påtar i trädgården.. Snart nalkas det att göra middag. Bara att sätta igång grillen..
Lite vänner kommer och grillar.. Gött.. Slappa.. :wai:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp