Hur är vädret där du befinner dig nu??

 
Mulet, strilande regn, vindstilla och 29 grader, perfekt.

20200702_075909.jpg
 
Ser en svensk flagga på en flaggstång, är inte det att ta i.Thai flagga upp samt en svensk flagga på en mindre stång
Borde ju vara en Thai Flagga. får lite associationer till Sverige där invandrare sätter upp sin nations flagga.
Det är bra, både en dansk och norrman har stannat till därför att de sett flaggan, de hade nog inte stannat om de sett en thaiflagga. Vad invandrare sätter upp för flaggor i Sverige bryr jag mig inte om.
 
Det är bra, både en dansk och norrman har stannat till därför att de sett flaggan, de hade nog inte stannat om de sett en thaiflagga. Vad invandrare sätter upp för flaggor i Sverige bryr jag mig inte om.

Du har val inte så stor erfarenhet hur det fungerar i Thailand, Om danskar o norrmän¨stannar är ju inte intressant, för Thai är det den Thailändska flaggan som gäller, men du kanske har en oficial flaggstång.
Mn skit du i det, jag skulle aldrig sätta upp en svensk flagga som är högre än en Thailändsk flagga.
Så tycker du borde återvända till Sverige o hissa din flagga, här gäller den Thailändska flaggan.
 
Du har val inte så stor erfarenhet hur det fungerar i Thailand, Om danskar o norrmän¨stannar är ju inte intressant, för Thai är det den Thailändska flaggan som gäller, men du kanske har en oficial flaggstång.
Mn skit du i det, jag skulle aldrig sätta upp en svensk flagga som är högre än en Thailändsk flagga.
Så tycker du borde återvända till Sverige o hissa din flagga, här gäller den Thailändska flaggan.
Ja jag skiter i det precis som dina andra åsikter men kommer det thailändare som tycker att det inte är bra med flaggan får jag väl tänka om, svårare än så är det inte. Jag ska höra med en granne i morgon vad han tycker.
 
Idag har vi perfekt väder på Teneriffa, 22 - 25 grader och en frisk bris. I Sverige hade vi nog inte druckit vin till lunch, eller?

 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp